مجتمع دامپروری گاو شیری در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث مجتمع دامپروری 5 هزار راسی گاو شیری در این استان با همکاری بنیاد مستضعفان خبر داد.

اقبال عباسی در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان افزود:کشاورزی، دامپروری، صنایع تولیدی و تبدیلی و تکمیلی، گردشگری و منابع طبیعی از مهمترین ظرفیت های مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری است.
وی افزود: با موافقت بنیاد مستضعفان یکی از مناطق محروم این استان به صورت پایلوت برای محرومیت زادیی و توان افزایی محلی به آن بنیاد معرفی شد.
به گفته وی، در این نشست همچنین موانع توسعه یافتگی و فرایند محرومیت زدایی مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری بررسی و ارائه راهکار شد.
استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به دیدارش با رئیس بنیاد مستصعفان کشور از اعلام آمادگی استان به منظور سرمایه گذاری بنیاد در بخش های مختلف زیربنایی و اقتصادی و توسعه روستایی خبر داد.
عباسی افزود: ارائه راهکارهایی برای رفع موانع توسعه و تسریع فرآیند های محرومیت زدایی مناطق روستایی این استان ضرورت دارد.
وی افزود: به همین منظور ضمن بررسی فعالیت های بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری، ظرفیت ها و ضرورت های توسعه فعالیت های آن بنیاد با رویکرد محرومیت زدایی و توسعه پایدار این استان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، چندی پیش نیز آخرین وضعیت محرومیت زدایی از سه منطقه دهستان موگویی، بخش بازفت و منطقه دیناران استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون فنی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت در شهرکرد بررسی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =