راه اندازی سامانه گویای یار آشنا در سطح استان لرستان

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان از راه اندازی سامانه گویای یار آشنا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ایمانی پور گفت : مخابرات منطقه لرستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های صوتی بر بستر تلفن ثابت (با عنوان سامانه‌های گویای یار آشنا) نموده است تا با ارائه محتواهای پاک در موضوعات مختلف: اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تاریخی، ادبی، پزشکی، سرگرمی و آموزشی در رده‌های کودک، نوجوان، جوان، میان‌سال، بزرگ‌سال و سالمند، گام مؤثری در راستای حفظ فرهنگ ایرانی-اسلامی و تداوم آداب و رسوم‌ اصیل بردارد.

 فراوانی و تنوع این سرویس‌ها به‌گونه‌ای است که تمام افراد یک خانواده بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانند از آن استفاده نمایند.
مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با تماس با هر یک از سامانه‌های گویا، هزینه‌ی هربار تماس را که از طریق سیستم اعلام می‌گردد از طریق قبض تلفن خود پرداخت نمایند.

 این شرکت در راستای مشتری‌مداری و کاهش هزینه‌های مشترکین و هم‌چنین جلب رضایت آنان، می‌تواند با رضايت خود مشتركين کلیه تلفن‌های ثابت استان را عضو این سرویس‌ها نموده و امکان استفاده نامحدود از سرویس‌های صوتی را با دریافت مبلغ ۱۱۰۰ تومان در هر ماه برای مشترکین فراهم نمايد.

برای این منظور مخابرات منطقه لرستان با کلیه‌ی مشترکین خود از طریق سیستم گویا و با شماره ۳۸۸۰۰ تماس گرفته تا شرایط عضویت را برای آن‌ها تسهیل نماید.
مشترکین تلفن ثابت در هر زمان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر، آشنایی با سرویس‌های گویای «یار آشنا» و شرایط مربوط به آن، هم‌چنین استعلام، ایجاد و یا حذف عضویت، پیشنهادات و انتقادات و درخواست ایجاد سامانه‌های جدید از طریق شماره رایگان ۳۸۸۰۰ تماس حاصل نمایند.

 شماره تلفن‌های سامانه گویا فقط برای مشترکین خانگی و شرکت‌های خصوصی در دسترس خواهد بود و نهادها و ارگان‌های دولتی نمی‌توانند به این شماره‌ها دسترسی داشته باشند.

 افراد حقیقی و حقوقی صاحب محتوا در استان نیز می‌توانند جهت بهره‌برداری از خدمات سرویس‌های ارزش افزوده گویا، با ما از طریق تلگرام tcllorestaan@ ارسال نمایند تا شرایط ارائه‌ی محتواهای ایشان نیز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید بر روی سامانه قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =