روزنامه شهروند نوشت:در کره‌شمالی، دولت ادعاهایی را در مورد رهبران این کشور منتشر می‌کند که باعث می‌شود آنها خداگونه یا فرا انسان نشان داده شوند. مردم کره‌شمالی که ارتباط اندکی با جهان خارج دارند، هیچ راهی برای به چالش کشیدن این ادعاها ندارند.

ورزشکار ماهر
براساس گزارش مقاله رنکر در مورد تبلیغات کره‌شمالی، دولت این کشور ادعا می‌کند که کیم جونگ ایل، در بولینگ امتیاز حداکثری ٣٠٠ را گرفته است. ظاهرا کیم جونگ ایل، بولینگ را در یک کلوپ بازی می‌کرده که توسط یک بازرگان زن در‌ سال١٩٩٤ اهدا شده بود. براساس گزارش روزنامه واشینگتن پست، این نخستین‌باری بود که کیم بولینگ بازی می‌کرد و در آن، حداکثر امتیاز را گرفت. گفته می‌شود که کیم همچنین دارای رکورد بازی گلف در کره‌شمالی است. براساس گزارش رنکر، دولت ادعا می‌کند که او ١١ بار، تنها با یک ضربه، توپ را داخل سوراخ انداخته است.

١٥٠٠ کتاب نوشته

براساس گزارش رسانه‌های کره‌شمالی نه‌تنها کیم جونگ ایل یک ورزشکار بسیار ماهر بوده، بلکه نویسنده قدرتمندی هم بوده است. رنکر گزارش داده که رهبر پیشین کره‌شمالی، بیش از ١٥٠٠کتاب را به نگارش درآورده است. براساس گزارش تلگراف، بیوگرافی رسمی او می‌گوید که کیم جونگ ایل همه این کتاب‌ها را درحالی نوشته که در دانشگاه حضور داشته است.
کیم جونگ ایل زیر یک رنگین‌کمان

دو کمانه متولد شده است

طبق گزارش تلگراف در مورد بیوگرافی رسمی کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره‌شمالی در زیر یک رنگین‌کمان دو کمانه متولد شده است. اما ظاهرا رنگین‌کمان دو کمانه برای کیم جونگ ایل کافی نبوده و نویسندگان بیوگرافی او به این هم بسنده نکرده و ادعا کرده‌اند که یک پرستو، تولد او را اعلام کرده است. ورای همه اینها، نویسندگان بیوگرافی او همچنین ادعا کرده‌اند که در زمان تولد رهبر پیشین کره‌شمالی، ستاره جدیدی در آسمان ظاهر شده است.

از کودکی نابغه بود

بیوگرافی رسمی رهبر پیشین کره‌شمالی می‌گوید که کیم در ٣‌هفتگی پس از تولدش توانست راه برود و در ٨ هفتگی توانست حرف بزند. با این حال، براساس گزارش مجله پرنتز، کودکان نخستین قدم‌های‌شان را در ٩ تا ١٥ ماهگی برمی‌دارند و آنها در ٢ تا ٣ ماهگی، نخستین آواهای شبیه کلمات را ادا می‌کنند. این مجله همچنین نوشته است که حرف زدن منسجم نیازمند دست‌کم ١٥ماه زمان است. با در نظر گرفتن این نکته تجربی مجله پرنتز، ظاهرا رفتارهای رهبر پیشین کره‌شمالی، خیلی طبیعی به نظر نمی‌آید.

 از ٣ سالگی رانندگی می‌کرد
ظاهرا کیم جونگ اون، ادامه‌دهنده راه پدرش در خرق‌عادت است. براساس نوشته‌های نویسندگان بیوگرافی رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ اون، از زمانی که کودک خردسالی بوده، بسیار باهوش بوده و می‌توانسته از ٣سالگی رانندگی کند. گزارش تلگراف می‌گوید که او کودک اعجوبه‌ای بوده و در ٩سالگی توانسته در مسابقات قایقرانی پیروز شود.

از توالت استفاده نمی‌کند

یکی از غیرقابل تصور و عجیب‌ترین ادعاهایی که کره‌شمالی در مورد رهبران‌شان گفته‌اند این است که آنها از توالت استفاده نمی‌کنند. براساس گزارش رنکر، کیم جونگ ایل و کیم ایل سونگ هیچ‌گاه توالت نمی‌رفته‌اند و اساسا نیازی به دفع نداشته‌اند! امروزه اما کره‌شمالی چنین ادعای عجیب‌وغریبی را در مورد کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره‌شمالی ترویج نمی‌دهد. براساس گزارش گاردین، او با توالت شخصی خودش به مسافرت می‌رود و هرکسی که از توالت متحرک او استفاده کند، مجازات مرگ در انتظارش خواهد بود.

در کودکی در هنرفوق‌العاده بوده
دولت کره‌شمالی ادعا می‌کند که کیم جونگ اون، از زمانی که پسربچه جوانی بود، در نقاشی‌کشیدن بسیار ماهر بود. براساس گزارش تلگراف، او پیش از آن‌که شاهکارهای نقاشی را از خود به جای بگذارد، مشغول آهنگ‌سازی بوده است. چنین ادعاهایی شاید برای همه ما عجیب‌وغریب باشد، اما باید بدانید که این مدعیات در مورد کیم جونگ اون، جزیی از برنامه درسی کودکان در مدرسه‌های کره‌شمالی است و برای آنها تدریس می‌شود.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =