ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بیجار در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود موانع ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بیجار این موضوع را دنبال خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حمدالله کریمی در نشستی با اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی عنوان کرد: هرکدام از ما باید توانایی خودساختگی را دارا باشیم تا بتوانیم گامی در راستای حل مشکلات برداریم.

وی با تاکید براهمیت جایگاه رسانه گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای همدلی و همفکری بهره برد.

وی مدیران گروه های فعال در فضای مجازی را هم طراز مدیری موفق دانست و اظهارداشت: مدیران فعال فضای مجازی اشراف نسبی به مسائل جامعه را دارا می باشند و همه دارای هدف مشترک توسعه هم جانبه دیارگروس می باشند.

وی ادامه داد: مطالبات مردمی از نماینده باید معقول باشد و به محدوده وظایف واختیارات نماینده توجه کرد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق حضور فرماندار غیر بومی نبودم گفت: روال کار وزرات کشور بصورتی است که موافقت کامل نماینده حوزه انتخابیه مورد نیاز می باشد و پس ازبررسی رزومه اقای ورمقانی و توانایی بالای ایشان موافقت خودرا اعلام نمودم و ایشان سکاندار فرمانداری بیجار شد.

وی تاکید کرد: انتخاب اقای ورمقانی انتخاب،انتخاباتی نبوده و باهیچ کسی وارد معامله نشده ام.

کریمی با بیان اینکه همدلی وهم فکری راه پیشبرد برای شهرستان است گفت: بیجار به تحرک نیاز دارد و برای این تحرک باید با همفکری وهمدلی دراین مسیر گام برداشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: مدیر انقلابی باید مقتدرانه فعالیت کند و رضایت مردم را جلب کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: بانک ها عامل اصلی عدم توسعه در شهرستان می باشند واگراین رویه خود را اصلاح نکنند برای هرکدام از بانک ها تقاضای تحقیق وتفحص خواهد داد.

حمدالله کریمی درباره پیگیری لایحه منطقه ویژه اقتصادی در دیارگروس گفت: برخی مسئولان استانی تمایل به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بیجار ندارند اما این قبیل مخالفت ها مانع پیگیری این طرح از طریق بنده نمی باشد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری کمیته سرمایه گذاری نسار تشکیل میگردد و نسار در آینده تبدیل به نگین کردستان خواهد شد.

کریمی درباره افزایش حق آب استان کردستان اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کردستان بطور جدی پیگیر افزایش حق آب استان بود واین مهم را عملی خواهند کرد.

نماینده مردم دیارگروس اظهارداشت: اخیراَ با پیگیری های مستمر مبلغ یک میلیارد وسیصد میلیون تومان از تسهیلات اسب آهنین آریا آزاد و مبلغ یکصد میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه کنسروسازی تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: با پیگیری های مستمر پمپ بنزین پیرتاج کلید خورد و ۱۸ روستا گاز رسانی و۲۲ روستا دردست اقدام است و کانال انتقال خط آبرسانی باغات یک شهر و ۵ روستا انجام شد و افزایش سرمایه شرکت سیمان به ارزش یکصد میلیارد تومان انجام شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =