رئیس قوه‌قضاییه گفت: اگر حکام غاصب برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی‌دادند و می‌گذاشتند مردم حرف خود را بزنند، این همه مردم مسلمان شاید با لحظه‌ای می‌توانستند این رژیم غاصب را از جای برکَنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی باشکوه روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس پیام مهمی برای کشورهای سلطه‌گر به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست ها دارد که فکر می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه می‌توانند پایه های یک دولت جعلی و کودک کش را محکم کنند، چون با این جمعیت متوجه می‌ شوند فکرشان باطل و غلط است.

او ادامه داد: این حضور فوق‌العاده مردم نشان می‌‌دهد اینها راه به جایی نمی‌برند و در پیشبرد اهداف شومشان موفق نخواهند شد؛ انتقال یک سفارتخانه نمی‌تواند به آنها کمکی کند و تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند آنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه این حضور در جای جای دنیا باعث از بین رفتن این غده سرطانی می‌ شود، ادامه داد: شکوه حضور مردم در این راهپیمایی، وحدت و اقتدار اسلام را نشان می دهد و مهر تأییدی بر از بین رفتن اسرائیل است.

رئیس دستگاه قضایی ادامه داد: تا وقتی این مردم در صحنه هستند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند کاری کنند.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: در این ایام که آمریکایی ها به هر طریقی ملت و مردم مقتدر ما را تهدید و تحریم می‌کنند این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم در صحنه هستند و از این تهدید ها نمی‌ترسند. این ملت صحنه را خالی نخواهند کرد و تسلیم آمریکایی ها نخواهند شد.

امریکایی‌ها تنها می‌توانند برخی حکام فاسد منطقه را به همکاری وادارند

رئیس قوه قضاییه گفت: آمریکایی ها شاید بتوانند برخی از حکام فاسد منطقه را به همکاری با خود وادارند اما ملت ایران تسلیم نخواهند شد و از حقوق خودشان و همچنین حق اصلی مردم فلسطین کوتاه نخواهند آمد.

او افزود: این دولت جعلی، غاصب و رژیم کودک کش حتما از صفحه روزگار محو خواهد شد.

آیت الله آملی لاریجانی درباره اینکه دولت‌‌های کشورهای اسلامی چه کوتاهی‌ای کرده‌اند که هنوز پس از هفتاد سال شاهد اشغال فلسطین هستیم، گفت: اگر اینها می‌گذاشتند مردم حرفشان را بزنند و اگر سرسپرده آمریکا نبودند، این همه مردم مسلمان در لحظه این دولت جعلی را از بین می‌بردند.

او ادامه داد: امروز هم شاهدیم که این حکام فاسد با آمریکا دست دوستی داده‌اند و خیانت می‌‌کنند؛ اگرچه آنان با صهیونیست‌ ها سازش می‌‌کنند اما آینده از آن ماست و این حکام فاسد هم فرعون های زمان هستند.

در 16 مرداد سال ۱۳۵۸ هجری شمسی، به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =