در روز پنجشنبه ۲۴ خرداد، اخبار جام جهانی فوتبال در روسیه و وضعیت بازار سکه، ارز، مسکن و خودرو بیشترین مخاطبان را به خود جذب کرد.

در سرویس سیاست، واکنش نمایندگان به دریافت پیامک‎های تهدیدآمیز خواندنی شد.  این جمله معصومه ابتکار هم خواننده زیادی پیدا کرد: برخی خواب دیده‎اند که زمام امور از دست دولت خارج شده. دیگر مطلب پربازدید، نظر یک اصلاح‌طلب درباره «اصلاح اصلاحات» بود. 

در سرویس اقتصاد،  آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار چشم‌ها را خیره کرد. چرخی در قیمت مسکن در نقاط مختلف تهران هم باعث سرگیجه کاربران شد. دیگر خبر پربازدید، دلیل گرانی سکه از زبان رئیس کل اسبق بانک مرکزی بود. 

در سرویس فرهنگ، خبری با تیتر از رتبهٔ ۵ کنکورِ محمدرضا گلزار تا ماجرای داشتن بادیگارد پربازدید شد. دیدار بهرام رادان با بازیگر زنِ انگلیسی هم پربیننده شد. واکنش قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان سریال «شهرزاد» هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. 

در سرویس جامعه، مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد! بسیاری را شگفت‌زده کرد. سناریوی زن شیاد برای اخاذی از مرد شهرستانی هم خواندنی شد. سخنان نماینده خمینی‌شهر هم که گفت چرا اخبار مربوط به تجاوز به یک دختر را منتشر می‌کنید اما اخبار برجام را نه؟! باعث تعجب بسیاری شد. 

در سرویس بین‌الملل، پاسخ فوری ایران به توئیت نفتی دونالد ترامپ توجه بسیاری را جلب کرد. افشای راز تحصیل رهبر کره شمالی در اروپا هم خواندنی شد. دیگر خبر پربازدید، ناگفته‌های بشار اسد دربارۀ عربستان، ایران، رژیم صهیونیستی و آمریکا بود. 

در سرویس ورزش، بازتاب نظر علی دایی درباره کریس رونالدو در سایت مارکا پربازدید شد. دیگر خبر پربازدید، تعجب بازیکنان تیم‌ملی از یک اتفاق بود. شناخت تماشاگران مراکش از ستارگان تیم فوتبال ایران هم پرمخاطب بود. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =