در روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد اخباری تازه از جام‌جهانی، استعفای نماینده تهران و متن و حاشیه تصرف ویلای لواسان از پربازدیدها بود.

در سرویس سیاست، خبری با عنوان این از انگشت‌شمار حرف‌های درست آقای قالیباف است؛ آن هم با حداقل ١٢سال تاخیر پربیننده ترین خبر بود. متن و حاشیه تصرف ۲۵ ساله یک ویلای ۱۰۰۰۰ متری در لواسان توسط یک مسئول سابق هم خواندنی شد. بسیاری هم خواستند بدانند چرا نماینده تهران استعفا داد؟

در سرویس اقتصاد، نتیجه نپیوستن به FATF تشدید تحریم ها علیه ایران است چشم‌ها را خیره کرد. واکنش معاون اقتصادی رییس‌جمهور به کمپین «نه به خرید» دیگر خبر پربازدید بود. کاربران زیادی هم روی تفاوت‌های ایرباس آ۳۸۰ با بوئینگ ۸-۷۴۷ کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، خبری با عنوان اعلیحضرت فرمودند مطالبی از دکترشریعتی را که می توان علیه خودش استفاده کرد، در مطبوعات چاپ کنند پربازدید شد. دیگر خبر پُرمخاطب، تصمیمی که خوانندگان زن را خانه‌نشین خواهد کرد بود. گزارشی با تیتر چرا آزاده صمدی حق ندارد برنامه فوتبالی اجرا کند؟ هم پربیننده شد.

در سرویس جامعه، بیان جزئیات جدید از پرونده واگذاری املاک دوره قالیباف توسط عضو شورای شهر مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفت. واکنش پلیس درباره تخلیه ویلای لواسان، منتسب به یکی از فرماندهان نظامی هم خبرساز شد. جزییاتی از دستگیری متهمان پرونده تعرض و تجاوز در ایرانشهر نیز کلیک خورد.

در سرویس بین‌الملل، تصاویری از ورود کیم جونگ اون به پکن پربازدیدترین خبر بود. درخواست ترامپ از روسیه هم کلیک زیادی خورد. وزارت خارجه به بیانیه مداخله‌جویانه آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد هم پربازدید شد.

در سرویس ورزش، جنجال روزنامه اسراییلی علیه طارمی خواندنی شد. کنار گذاشتن مجری زن به بهانه استفاده ابزاری از زنان! دیگر خبر پربازدید بود. همچنین بسیاری از جزییاتی تازه از مصدومیت شدید روزبه چشمی با خبر شدند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اوضاع بدجوری ناجوره!  لبخند بر لبان کاربران نشاند.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =