۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

ایرنا نوشت: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک انبار احتکار کالا حاوی یک هزار و 100 هود و سینک در شهرک صنعتی سمنان کشف شد.

مهدی یحیایی افزود: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسان های قیمت ها در قالب طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا، بازرسان سازمان با اجرای گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی موفق به کشف این انبار احتکار کالا شدند.

وی ارزش ریالی این کالاها را در حدود هشت میلیارد ریال بیان و تاکید کرد: پرونده جهت بررسی، اعمال قانون و برخورد با متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

گشت تعزیرات در انبارهای احتکار کالا
یحیایی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با این سازمان در زمینه اطلاع رسانی تخلف ها خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه بارگیری و تخلیه باری که بصورت مشکوک انجام می گیرد و نیز تخلف هایی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اطلاع دهند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: با تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا، علاوه بر نظارت بر تمامی واحدهای تولیدی و تجاری مشمول و انجام بازرسی های برنامه ای و میدانی در سراسر زنجیره تامین استان، با همکاری و اطلاع رسانی به موقع مردم، تشکل های صنفی، انجمن ها، اتحادیه های تولیدکنندگان و استفاده از ظرفیت های سایر نهاد های دولتی و مردمی نسبت به مبارزه با احتکار کالا و برخورد با محتکران اقدام می شود.

در راستای مبارزه با احتکار کالا، انبار های بدون شناسه که نسبت به اعلام موجودی کالا اقدام نکرده اند به عنوان انبار احتکار کالا ضبط می شود.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =