امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر)، کاربران خبرآنلاین، مشروح خبر دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر علمی را خواندند و اخبار دیگری درباره حضور بانوان در ورزشگاه و تشییع پیکر صادق عبداللهی را هم دنبال کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخبگان و استعدادهای برتر علمی، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و در این میان  عکسی از تیپ جالب یکی از نخبگان مورد توجه کاربران قرار گرفت. حقوق ۲-۳میلیونی علم الهدی هم، خبری کنجکاو برانگیز برای مخاطبان سرویس سیاسی شد. 

پیش فروش ۸ محصول جدید ایران خودرو مورد توجه قرار گرفت و  در ادامه، موافقت رئیس جمهور با بررسی افزایش حقوق‌ها هم خبر خوشحال کننده‌ای برای مخاطبان این سرویس بود.

علاقه‌مندان به اخبار فرهنگی، روی عکسی از بنز سوار شدن رزمنده‌ها تامل کردند و خبر علنی شدن طلاق بازیگر «اخراجی‌ها» را هم خواندند. حمله تند و بی‌سابقه بهنوش بختیاری به رضا رشیدپور هم، دیگر خبر داغ این سرویس بود.

تی‌شرت پوشیدن دختران در دانشگاه و فتنه‌ای که در راه است، از نظر روزنامه کیهان خبر مهمی بود که دنبال‌کنندگان سرویس اجتماعی توجه زیادی به آن داشتند. دستگیری مدیر شرکت نمایندگی تویوتا در ایران هم دیگر خبر جذاب اجتماعی بود.

گفت‌وگوی جواد خیابانی با سرمربی بولیوی سوژه فضای مجازی شد و مخاطبان سرویس ورزش خبری با عنوان آقای خیابانی نگران کتابی هستیم که ترجمه کرده‌ای! را خواندند. حمله به پیج مدیر شبکه ۳ به خاطر عادل! هم دیگر خبر مورد استقبال کاربران بود.

خبرهای مربوط به قتل جمال خاشقجی که برای مدتی در صدر خبرهای رسانه‌های بین‌المللی نشسته است، امروز هم از طرف کاربران خبرآنلاین دنبال شد. افشای جزییات تکان‌دهنده این قتل و برد ۳ طرفه اردوغان از این ماجرا پربازدید شدند. 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =