جمله تاریخی علی پروین درباره ستاره‌های روی پیراهن استقلال همچنان خبرساز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی پروین در مصاحبه ای نوروزی گفته بود این قهرمانی های استقلال در تورنمنت های 4 جانبه بودند و اگر آنها هم می دانستند این جام ها بعدا باعث این همه کری خوانی می شود، برای تیم شان می رفتند و چند تا از این کاپ ها می گرفتند. البته پرسپولیس هیچ وقت چه در دوران بازی علی پروین و چه دوران مربیگری اش نتوانسته به فینال آسیا برسد اما رقیب 4 فینال آسیایی را تجربه کرده است. 

بعد از این حرف ها و بلوایی که به پا شد، کانال تلگرامی روزنامه هواداری پرسپولیس آماری داده از بازی های تیم استقلال در مسیر قهرمانی این دو دوره و ادعا کرده در جام هایی که همه تیم هایش 7 یا 10 تیم بوده اند، این قهرمانی ها کسب شده و ارزش نداشته است. 

درحالی که در همان سال های لیگ تخت جمشید هم پرسپولیس نتوانسته بود به فینال برسد. در آن سال ها تیم های شرق آسیا مثل مالزی یا اندونزی از تیم های قدرتمند آسیا بودند.

این ادعای پروین و روزنامه پیروزی سبب شده تا استقلالی ها یادآوری کنند که پرسپولیسی ها در دهه 90 و دو سال بعد از دو حضور متوالی استقلال در فینال آسیا به تیم گمنام محمدان بنگلادش با مربیگری ناصر حجازی باختند و حذف شدند و حتی به جمع 4 تیم برتر آسیا هم نرسیده اند! 

تازه تنها قهرمانی قرمزها در جام در جام آسیا با علی پروین هم تورنمنتی 4 تیمی بوده است! این دعوای پر از کری احتمالا حالا تا مدت ها میان دو تیم ادامه خواهد داشت!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =