مخالفت با لایحه به‌کارگیری ۱۵۰ نیروی عملیاتی آتش‌نشان

در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج لایحه ای مبنی بر به کارگیری 150 نیروی عملیاتی آتش نشان مطرح شد که ضمن مخالفت اعضا، این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، درخواست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در قالب برگزاری آزمونی علمی، عملی استخدامی و جذب 150 نیروی جدید برای این سازمان بود که در هشتاد و هفتمین جلسه شورا مطرح شد. با توجه به اینکه این لایحه دارای بار مالی برای مجموعه مدیریت شهری کرج بود با مخالفت اعضا روبرو شد و در نهایت این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص ضمن تذکر به رییس سازمان آتش نشانی، گفت: این سازمان تا کنون هیچ عملکردی در مورد اقدامات و عملکرد خود طی یک سال گذشته ارایه نکرده با این حال امروز لایحه ای مبنی بر جذب 150 نیروی جدید ارایه داده است!

حسین محمدی ادامه داد: شهرداری کرج در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار نیرو دارد که در شرایط اقتصادی موجود و همچنین افزایش نیروی مجموعه مدیریت شهری بهتر است به‌جای جذب نیروی جدید از میان پرسنل خود نیروهای مورد نیاز خود را استخدام کند.

در ادامه جلسه نیز لایحه ای دو فوریتی مطرح شد که موضوع آن تغییر میزان تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی بود که با دو فوریت لایحه موافقت شد.

در نهایت نیز مقرر شد شهرداری این میزان را بر اساس مصوبه قبلی شورای شهر تا پایان سال اجرا کند و در صورت نیاز به متمم بودجه، باید مجدد لایحه‌ای به شورا ارسال شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =