قطعی: بانوان برای بازی پرسپولیس و السد به ورزشگاه نیایند

باشگاه پرسپولیس نوشت:مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حضور بانوان در دیدار این تیم مقابل السد کاملاً منتفی شده است.

زمزمه‌هایی مبنی بر حضور بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت. با این حال پس از حضور بانوان در دیدار ایران و بولیوی، این موضوع تکذیب شد و فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور بانوان در حال حاضر فقط برای بازی‌های ملی صورت می‌گیرد و این اتفاق در دیدار پرسپولیس و السد رخ نخواهد داد.

با وجود تکذیب شدن حضور بانوان در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس و السد، بازهم صحبت‌هایی در این خصوص انجام می‌شد. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: حضور بانوان در بازی مقابل السد به صورت کامل منتفی است.

وی همچنین در خصوص نحوه بلیت فروشی این بازی اظهار داشت: بلیت فروشی کاملاً به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود. بلیت فروشی دستی در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد و اگر بلیت مازادی وجود داشته باشد، تنها بلیت‌های طبقه دوم به صورت دستی فروخته می‌شود. هرچند پیش‌بینی ما این است که با توجه به استقبال صورت گرفته، تا ظهر امروز تمام بلیت‌های دیدار مقابل السد به فروش برسد.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد ساعت 18:30 روز سه شنبه اول آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس در بازی رفت یک بر صفر پیروز شده بود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =