میزان نوشت: - بررسی‌های انجام شده روی جسدی که از درون یک خودروی سوخته در باغ فیض کشف شد حاکی از این است که متوفی اقدام به خودسوزی کرده است.

عصر روز چهارشنبه (۲۵ مهر) شهروندان در محله باغ فیض تهران با صحنه آتش سوزی یک خودرو سواری مواجه شدند و بلافاصله ماموران آتش نشانی را در جریان امر قرار دادند.

پس از حضور ماموران آتش نشانی در محل مورد نظر و اطفای حریق خودرو، جسد شخصی از داخل خودرو سوخته توسط ماموران آتش نشانی به بیرون کشانده شد؛ بلافاصله موضوع به اطلاع قاضی کشیک قتل پایتخت اعلام و وی همراه با ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض بر سر صحنه حاضر شد.

با دستور قاضی کشیک قتل پایتخت، جسد متوفی جهت بررسی علت مرگ و شناسایی هویت متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد؛ پس از بررسی‌های صورت گرفته و احراز هویت متوفی بنا به اعلام نظر پزشکی قانونی علت مرگ خودسوزی اعلام شد.

با اعلام نظرپزشکی قانونی مبنی بر خودسوزی متوفی تحقیقات از خانواده وی جهت روشن شدن علت خودکشی این فرد آغاز شد. بنابه اظهارات اعضای خانواده متوفی، وی بار‌ها از وضعیت موجود در زندگی و مشکلات مالی و خانوادگی نارضایتی‌های خود را اعلام و بار‌ها از تصمیم خود مبنی بر پایان دادن به زندگی خود خبر داده بود.

آتش سوزی گسترده انبار لوازم مستعمل شرکت تولید قطعات خودرو در بزرگراه شهید لشکری

به همین دلیل با توجه به شواهد، دلایل و مستندات به دست آمده و همچنین بنابه نظر پزشکی قانونی هرگونه وقوع جنایت در پرونده فوت متوفی رد می‌شود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =