باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمدرضا باهنر گفت: دیگر دوران زورگویی حاکمان بر مردم تمام شده است و به قول رهبر انقلاب باید صدای مردم را دقیق، درست و عادلانه شنید.

 محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ۲۱ بهمن ماه با حضور در برنامه گفت‎وگوی ویژه خبری به بررسی حضور دوباره و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرداخت.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در پایان سال چهلم انقلاب اسلامی باید کارنامه عادلانه و عالمانه‌ای بدون افراط و تفریط از نهضت امام و استقرار جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم. مسئولان حضور مردم در راهپیمایی را نباید به حساب خودشان بگذارند چراکه مردم گلایه و مطالباتی دارند و مسئولان باید پاسخگوی محبت مردم باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه نظام مردم سالار دینی توسط حضرت امام به نسل معاصر و نسل‌های آینده عرضه شد، اظهار داشت: نظام برآیند مردم سالار دینی باید ۳-۴ حزب فراگیر، توانمند و آزاد در چارچوب قانون اساسی داشته باشد.

باهنر با بیان اینکه منافقان سمبل تروریست هستند به طوری که بیش از ۱۸ هزار شهید ترور داریم، گفت: در ترور‌ها بالاترین مقامات مملکتمان را از دست دادیم، بیش از ۱۸ هزار شهید ترور داریم، هیچ نظامی در دنیا تا به این حد شهید نداده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسلی که امام را ندیده اند، اتفاق جالبی است و ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی پدیده مهمی است که دیگر ابهت رژیم صهیونیستی را به طور کامل آب کرده است.  زمانی رژیم صهیونیستی ادعا داشت که تمام سرزمین‌های اطراف را تحت نظر دارد و نقطه‌ای دور از دسترس آن وجود ندارد اما حالا داستان عوض شده است، دیگر دوران بزن و در رو به پایان رسیده است.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه از ابتدا قرار نبوده صدور انقلاب با توپ و تانک باشد، گفت: ما امکانات دفاعی داریم و به دنبال امکانات تهاجمی نیستیم، اما از خودمان حتی خارج از مرز‌ها دفاع می‌کنیم.

باهنر اضافه کرد: یک کارشناس آمریکایی گفته بود انقلاب اسلامی مانند زلزله‌ای است که امواج آن منطقه را فراخواهد گرفت و این اتفاق امروزه رخ داده است، رژیم‌های مستبد منطقه دیگر نمی‌توانند دوام بیاورند، هر کجا که منافع آمریکا اقتضا کند آن‌ها را قربانی می‌کند.

4527216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753911

برچسب‌ها