مهر نوشت: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن کتابخانه‌های مناطق زلزله‌ زده شد.

معصومه حسنی خوانسار اظهار داشت: در زلزله سال گذشته غرب استان کرمانشاه ۶ ساختمان بزرگ متعلق به کتابخانه‌های استان در این مناطق آسیب جدی دید و تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر کتابخانه‌های ما در این مناطق در کانکس‌ها دایر هستند و به شهروندان این مناطق خدمات‌دهی می‌کنند.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برآورد اولیه خسارت وارد شده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده را ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.
حسنی خوانسار با بیان اینکه برخی دیگر از کتابخانه‌های این مناطق نیز در جریان زلزله آسیب دیده‌اند، گفت: بعضی‌ها ترک برداشته‌اند اما قابل استفاده هستند، این ۶ مورد هم تعطیل شده‌اند.
وی، دو مورد از این کتابخانه‌های تعطیل شده ۲ مورد در ثلاث باباجانی، ۲ مورد در سرپل ذهاب، یک مورد در گیلان غرب و یک مورد در قصرشیرین قرار دارد.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خواستار حمایت خیران برای ساخت و سرپا کردن این کتابخانه‌ها شد و اظهار داشت: خیرین محترم می‌توانند برای کمک در ساخت کتابخانه‌ها به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان واقع در کتابخانه امیرکبیر شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =