وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگویی تلفنی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، سرنوشت نیروهای مرزی کشورمان که روز گذشته در نقطه مرزی ۱۰۳ در میرجاوه توسط گروه های تروریستی ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظریف در این گفتگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت تضمین و افزايش امنيت مرزهای مشترک بین دو کشور براساس تفاهمات و گفتگوهای قبلی، خواهان اقدامات جدي و عاجل دولت پاکستان در تامین امنیت و سلامت جانی نیروهای ربوده شده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تروريستي و غیرانسانی و بازگشت سریع تمامي مرزبانان ربوده شده به ایران شد.

پیگیری‌های ظریف درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده کشورمان

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگو ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری گروه های تروریستی و ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه، اعلام کرد: تمامی امکانات پاکستان در خدمت اقدامات لازم و ضروری برای یافتن و دستگیری عوامل این حادثه و آزادی و تامین امنیت جانی مرزبانان ایرانی قرار خواهد گرفت. وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه اظهار داشت: این گروه های تروریستی، دشمن مشترك دو ملت و دولت ايران و پاكستان محسوب مي شوند که سعی دارند در روابط دوستانه و نزدیک این دو کشور همسایه ايجاد اخلال کنند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =