​فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار افتتاح می شود

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار با 18میلیارد تومان سرمایه گذاری بزودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی گفت:برای احداث این پروژه 18میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری هزینه شده است.

وی با اشاره به زمان شروع پروژه که مرداد ماه سال 94 بوده است افزود:برای اجرای این فاز 44 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و 42 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی با نظارت کامل کارشناسان اداره کل راهداری استان انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار شامل نمازخانه با زیربنای 400متر مربع ،مجتمع های سرویس بهداشتی با 60چشمه و 3 ساختمان اداری در مجموع با 240مترمربع احداث شده است.

رحمتی از افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل -استارا و همچنین راهدارخانه بودالالو درآینده نزدیک خبر داد و افزود:عملیات اجرایی پلیس راه اردبیل-آستارا از سال 96 با زیربنای 600متر مربع در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع شروع شده که برای اجرا وتکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه گردید.

علی رحمتی

وی ارائه خدمات مطلوب به مترددین جاده ها و افزایش ایمنی جاده ها را از اهداف مهم احداث پاسگاههای پلیس راه عنوان کرد واظهار داشت:ساختمان فرسوده تخریب و ساختمان جدید بصورت پیش ساخته احداث شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه راهدارخانه بودالالونیز در 30کیلومتری شهرستان اردبیل در 752متر مربع زیربنا ازمحل اعتبارات ملی و استانی از سال 95عملیات اجرایی آن آغازشدو هم اکنون آماده افتتاح است افزود:این راهدارخانه شامل اتاق راهداران، نمازخانه ،آبدارخانه و اتاق کشیک می باشد.

رحمتی تسریع در امورات راهداری و خدمات رسانی به مردم را از اهداف این طرح برشمرد وتصریح کرد:در این شرایط سخت اقتصادی با پشتیبانی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و مسئولان استانی توانستیم این پروژه ها را با قوت وقدرت به پیش برده وزمینه تکمیل وبهره برداری از ان را فراهم کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =