فارس نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضرتی طرحی را مبنی بر مستثنی‌کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس تهیه کرد که قطعا رای نخواهد آورد.

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان،‌ اظهار داشت:‌ من به صورت جدی مخالف این طرح هستم.

وی افزود: با آقای حضرتی هم بنده در این رابطه صحبت کردم؛‌ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با دقت و به صورت شفاف تهیه و تنظیم شده است و هیچگونه استثنایی هم در این میان وجود ندارد.

 عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:‌ نباید چنین طرحی تنظیم و اجرایی شود که از این قانون برخی مدیران مستثنی شوند.

آقاپور علیشاهی بر همین اساس اضافه کرد: این طرحی که آقای حضرتی مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تهیه کرده است قطعا رای نخواهد آورد.

معصومه آقاپور علیشاهی

وی در ادامه با تاکید بر لزوم بکارگیری نیروهای جوان و کارآمد در بخش‌های مختلف عنوان کرد که شرایط فعلی نیاز به یک تدبیر و راهکار جدید دارد. وضعیت فعلی جامعه مستلزم این است که به سوی دیگر نگاه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اگر روش‌های قدیمی و گذشته جواب می‌داد چرا در حال حاضر به این نقطه رسیدیم؟ ما در حال حاضر با توجه به شرایط بحرانی و تهدیدهای موجود نیاز به انگیزه امید و تغییر رویکرد داریم.

آقاپور همچنین در رابطه با تغییر رویکرد هم اظهار داشت: ما باید تغییر رویکرد را در افکار و تدبیر مدیران ببینیم. اعتقاد ما بر این است که این قانون باید صددرصد اجرا شده و هیچگونه استثنایی برای هیچ مدیری نباید قائل بود چرا که باید پذیرای نفرات جدید با تفکر جدید باشیم.

وی در خاتمه سخنانش بیان کرد: چگونه است که خداوند فصل پاییز را برای ریزش و فصل بهار را برای روییدن قرار داده است،‌در بحث مدیریتی نیز باید یک پاییز مدیریتی داشته باشیم و این قانون پاییز مدیریتی است که این خزان باید اتفاق بیفتد.

214219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =