نگاه سرتیپ فلاحی به رویدادی تلخ اما پر برکت

ایسنا نوشت: در مراسم گرامیداشت عملیات رمضان در استان خوزستان، امیر سرتیپ فلاحی، دوران دفاع مقدس را اگرچه در ظاهر تلخ دانست، اما بر خبر و برکات آن تاکید کرد.

در این برنامه که به همت قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش برگزار شد، پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن بیان خاطرات این عملیات، یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن و رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ دوم فلاحی، مسئول راهیان نور ارتش در منطقه خوزستان در این برنامه بیان کرد: «یادمان عملیات رمضان که فضلیت خدمت به زایران راهیان نور در آن بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در تمامی ایام به ویژه نوروز پذیرای عاشقان شهداست. دوران دفاع مقدس پر از فراز و نشیب‌هایی بود که در دید اول شاید به نظر در آن مقطع زمانی تلخ است، اما در حال حاضر و حتی برای آیندگان منشاء خیر و برکات فراوان است که همه به آن افتخار می‌کنیم.»

او افزود: «ما در مکتب امام حسین علیه السلام آموختیم که هر که در راه خدا گام بردارد پیروز است و این را خداوند متعال تضمین کرده است.»

در این برنامه، پیشکسوتان جهاد و شهادت از ارتش و سپاه در کنار یکدیگر همچون دوران هشت سال دفاع مقدس به مرور آن سال‌ها پرداختند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام وقت بخیر، به نظر میرسد که تیتر خبر با متن ایسنا همخوانی ندارد. با سپاس