لغو اعزام تیم‌های کشتی ایران به مسابقات بین‌المللی بدلیل مشکلات ارزی

بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی کشورمان که به ارومیه سفر کرده بود، لغو اعزام تیم‌های کشتی ایران به مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی به دلیل مشکلات ناشی از گرانی ارز و خروج از کشور را تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربابجان‌غربی، حمید بنی‌تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی که برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان به ارومیه سفر کرده بود با تایید لغو اعزام تیم‌های کشتی ایران به مسابقات مختلف بین‌المللی بدلیل مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز گفت: وضعیت فنی کشتی ما در آسیا و جهان قابل قبول و موفق به کسب نتایج درخشان در رقابت‌های مختلف شدیم با این حال مشکلات مالی و ارزی گریبان فدراسیون کشتی و سایر ورزش‌ها را گرفته و با توجه به اعزام بیشتر تیم‌های کشتی در نیمه دوم سال، این رشته بیشترین ضربه را خورده است.

حمید بنی تمیم

وی ادامه داد: اگر نتوانیم راه حل مناسب برای این قضیه پیدا کنیم در سال های آینده مشکلات بیشتری گریبان کشتی ایران را خواهد گرفت.

وی در مورد میزبانی مسابقات جام‌جهانی کشتی در ایران نیز اظهار کرد: این مسابقات که هرساله اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود بدلیل عدم آمادگی شهر اهواز و اتفاقات حاشیه‌ای در فدراسیون کشتی، به اواخر آذر و یا اوایل دی‌ماه موکول و در جلسه‌ای در فدراسیون جهانی برگزاری این مسابقات برای امسال لغو به زمان دیگری موکول شد البته این به معنای لغو میزبانی ایران نیست و کشورمان در سال ۲۰۱۹ میزبان رقابت‌ها خواهد بود.

نایب رییس فدراسیون کشتی با تایید افول تیم های کشتی بزرگسالان کشورمان در مسابقات بین‌المللی طی چند سال گذشته، بیان کرد: چنین افتی هرچند سال یکبار طبیعی است با این حال و به منظور بازگشت تیم کشتی به شرایط آرمانی، بر روی جوانان و امیدها سرمایه گذاری می کنیم تا خلاء بازنشستگی کشتی گیران مطرح پر شود.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =