۵۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان البرز کشف شد

تسنیم نوشت:جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در عملیات ۱۷ تیرماه سال جاری با کارهای عملیاتی و اطلاعاتی که شبانه روز انجام دادیم توانستیم مقدار ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کنیم, گفت: امسال حدود ۵ تن و ۵۳۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

سردار سید جعفر حسینی در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سالن جلسات پلیس مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: در عملیات 17 تیرماه سال جاری با کارهای عملیاتی و اطلاعاتی که شبانه روز انجام دادیم توانستیم مقدار 550 کیلو گرم مواد مخدر کشف کنیم که در این کشف 3 نفر قاچاقچی و 5 نفر عامل مواد مخدر دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه در استان البرز به طور جدی با قاچاقچیان مواد مخدر در حال برخورد هستیم، افزود: از مردم می‌خواهیم هر گونه اطلاعاتی در این مورد دارند را با تماس با 110 به پلیس گزارش دهند و ما در اسرع وقت به این اطلاعات رسیدگی می‌کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه 550 کیلو مواد مخدر طی 5 عملیات در یک هفته کشف و ضبط شده است، عنوان کرد: این مواد مخدر اعم از 33 کیلو گرم هروئین، 48 کیلوگرم تریاک، 50کیلو گرم حشیش و دیگر مواد مخدر بوده است که در این چند عملیات با همکاری مشترک با یگان‌های سطح انتظامی خود استان کشف و ضبط شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در این رابطه 2 دستگاه تریلی و 3 دستگاه سواری هم توقیف شده است، بیان کرد: امسال حدود 5 تن و 530 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.
حسینی با اشاره به اینکه 73 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دستگیری داشته‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر رویکرد پلیس انهدام باندها و عملیات‌های بزرگ مواد مخدر است.
وی ادامه داد: آمار معتادین متجاهر از اول سال تا کنون 5 هزار نفر بوده است که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =