عده‌ای به دنبال مانع تراشی برای تصمیمات دولت هستند

استاندار گیلان با انتقاد از اینکه عده‌ای به دنبال مانع تراشی برای تصمیمات دولت هستند، افزود: این افراد چون گروه موافق‌شان در مناصب دولتی قرار ندارند، به دنبال بهانه‌گیری و چوب لای چرخ گذاشتن هستند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در حاشیه نشست پیگیری ‌مصوبات سفر رئیس جمهور با اشاره به برخی از انتقادها و مخالفت‌ها در انتصابات مدیران سیاسی افزود: به جای موضع گیری‌های غیر مرتبط در فکر خدمت به مردم باشیم نه اینکه تمام تلاش‌ برای تحمیل حزب و گروه خود به دولت بکار گیریم.

وی تاکید کرد: در مناصب سیاسی از کسی که همراه دولت نیست به هیچ وجه استفاده نمی کنم.

حق استفاده از عناوین مقدس برای اهداف حزبی و جناحی نداریم

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: هرگاه از افرادی که با دولت همدل و همراه نبودند در مناصب سیاسی استفاده نمی‌شود، عده‌ای شروع به مخالفت و کارشکنی می‌کنند.

دکتر سالاری با انتقاد از اینکه عده‌ای به دنبال مانع تراشی برای تصمیمات دولت هستند، افزود: این افراد چون گروه موافق‌شان در مناصب دولتی قرار ندارند، به دنبال بهانه‌گیری و چوب لای چرخ گذاشتن هستند.

وی با بیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم و باید مشکلات مردم را کاهش دهیم، گفت: بعضی‌ها بارها به وزارتخانه مراجعه می‌کنند تا قرارداد بخشدار ان جوان را لغو کنند اما کاش این پیگیری را در پیشبرد امور و تأمین منافع مردم صورت دهند.

گیلان

بجای حاشیه‌پردازی به دنبال خدمتگزاری به مردم باشیم

وی با اشاره به این که به جای حاشیه‌پردازی و تلاش برای متوقف کردن جوانان باید به دنبال خدمتگذاری به مردم و جذب اعتبارات لازم به استان باشیم گفت: همین افرادی که در امور دولتی دخالت میکنند اگر بتوانند قدمی برای حل مشکلات مردم بر دارند، دولت از آن ها حمایت می کند.

دکتر سالاری با بیان اینکه حق استفاده از عناوین مقدس را برای کارکرد حزبی و جناحی نداریم گفت:متاسفانه عده ایی تمام تمرکزشان دخالت در اموری است که جزء وظایف ذاتی آنها نیست.

وی باتأکید بر پرهیز از رفتار عوام گرایانه افزود: باید خدمتگزار مردم باشیم و دنبال افراطی گری و ایجاد هیاهو در جامعه نباشیم.

استاندار گیلان با بیان اشتغال اولویت دولت است گفت:انشالله بتوانیم با همدلی و تعامل با همدیگر و خدمت گزاری صادقانه مشکلات مردم را کاهش دهیم.

مصطفی سالاری با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه دهه فجر امسال افتتاح پروژه راه آهن در گیلان است، گفت: یکی از پروژه های بزرگ بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در گیلان پروژه راه آهن است که با طراحی مدرن و پیشرفته در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص اولویت های طرح های پروژه‌ای گیلان به معضل پسماند اشاره کرد و افزود: معضل پسماند در گیلان خیلی بیشتر از دیگر استان های کشور است و باید با دید کارشناسی مسائل مربوط به این حوزه به ویژه در منطقه سراوان حل شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در بحث سلولزی و پوشاک در وضعیت خوبی به سر می‌بریم گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان در این حوزه بهره‌مند شویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =