برنامه‌های هفته گردشگری در کردستان اعلام شد

سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: 9 مجتمع گردشگری، اقامتی و پذیرایی به مناسبت هفته گردشگری در کردستان افتتاح می شود.

سید محسن علوی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به برنامه های هفته گردشگری در کردستان، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری با حضور مدیران ارشد استانی، فعالان عرصه گردشگری و علاقه مندان این حوزه در سنندج برگزار می شود.

وی گفت: هتل داوینکو بانه، مجتمع تفریحی، گردشگری روستای نوره سنندج و نیز 7 اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای دولاب، دره تفی، آویهنگ و شهر دیواندره در همین هفته افتتاح و آماده پذیرایی از گردشگران می شوند.

علوی گفت: به همت بخش خصوصی در هفته گردشگری کلنگ مجتمع تفریحی، سرگرمی تافگه در سنندج بر زمین زده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان به برپایی نمایشگاه عکس جاذبه‌های استان اشاره کرد و افزود: با همراهی انجمن های حوزه میراث فرهنگی پاکسازی روستاهای گلین، دولاب، پالنگان و نیز محوطه غار باستانی کرفتو انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در سطح استان به مناسبت هفته گردشگری، از برپایی مراسم زنگ مهر و گردشگری، برگزاری تورهای یک روزه رایگان و نیز برپایی نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =