اتاق بازرگانی، صنایع و معادن یاسوج برای اولین بار به فینال رقابت های سی و دومین اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این رقابت‌ها در قالب ۳ برنامه با عناوین «انتخاب اتاق‌های محلی برتر»، «انتخاب جوانان برتر کارآفرین آسیا- اقیانوسیه» و «انتخاب زنان برتر کارآفرین آسیا- اقیانوسیه» در نوامبر سال ۲۰۱۸ در استانبول- ترکیه برگزار می‌شود.

اتاق بازرگانی یاسوج

تیم شرکت کننده اتاق بازرگانی یاسوج با ارائه پروژه ای شامل برنامه ها و اهداف ملی و بین المللی این اتاق در خصوص خدمات به اعضا، خدمات به جامعه و کشور، اهداف انسان دوستانه، برنامه های آموزشی و پژوهشی، حوزه سلامت و خیریه، روابط بین الملل، شبکه های اجتماعی، پروژه های حمایتی کارآفرینی، شبکه سازی اجتماعی، حفظ میراث های سنتی و فرهنگی و ارتباط موثر با جوانان و کارآفرینان پس از برگزیده شدن بین اتاق های بازرگانی سراسر کشور، در مرحله داوری اتاق های برتر این منطقه که در دبیرخانه مرکزی کنفدراسیون های اتاق بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) در کشور تایوان برگزار شد، به عنوان یکی از اتاق های برتر به فینال این رقابت ها در استانبول ترکیه راه یافت.

کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه (CACCI) سازمانی است که از اتاق های ملی در آسیا، اقیانوسیه و غرب ناحیه پاسیفیک تشکیل شده است. (CACCI) نهادی غیر دولتی است که به عنوان یک کمیسیون اجتماعی، اقتصادی برای نواحی آسیا، اقیانوسیه و پاسیفیک عمل می کند و وابسته به کمیسیون (ESCAP) سازمان ملل می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =