۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

س از ۷ سال کی روش از شرایط فوتبال ایران خبر دارد و با خلق و خوی مدیرانش آشنا شده است. مدیریت وعده و وعید در ذات ماست. این بار آیا شما به وعده ها برای آماده سازی تیم ملی اطمینان دارید؟

حرف‌های کارلوس کی‌روش را کمی بخوانیم و ترجیحا اندکی هم صبر پیشه کنیم. کمی با تامل و مدارا جلو برویم و ببینیم او چه می‌گوید. کی‌روش در تحلیل شرایط تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا می‌گوید:

* ما مقابل رقبایی قرار خواهیم گرفت که پیشرفت خود را از ۳۰ سال پیش آغاز کرده‌اند. ما اگر می‌خواهیم که در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم، نیاز به امکاناتی برای آماده‌سازی داریم.

* بیایید در مورد ژاپن صحبت کنیم. شما شانس بالایی برای شکست دادن تیمی که پیشرفتش️ را از ۴۰ سال پیش آغاز کرده است،  تنها با ۱۵ روز تمرین ندارید.

۱- کی‌روش درست می‌گوید، این همان اتفاقی است که در جام ملت های استرالیا رخ داد. این همان راه و روشی است که در همین جام جهانی تجربه کردیم. نگاه باشگاهی به تیم ملی یعنی بازیکنان را 15 الی 20 روز در اختیار سرمربی قرار بدهیم و از او توقع قهرمانی در جام جهانی و جام ملت های آسیا را داشته باشیم.

۲- توصیه های کی‌روش درست و منطقی است، در جام ملت ها با ژاپن مواجه می شویم. با کره جنوبی،استرالیا و عربستان؛ آن وقت کدامیک از این تیم ها را می خواهیم ببریم؟

۳- مساله اساسی تر اما به خود آقای کی روش بر می گردد. از ایشان چند سوال داریم.

پس از ۷ سال کی روش از شرایط فوتبال ایران خبر دارد و با خلق و خوی مدیرانش آشنا شده است. مدیریت وعده و وعید در ذات ماست. این بار آیا شما به وعده ها برای آماده سازی تیم ملی اطمینان دارید؟

باشگاه‌هایی که در اولویت فوتبال ایران قرار دارند هرگز در این زمینه همکاری نخواهند کرد. این را از الان به کی روش می گوییم که فردا خیلی دیر نباشد.

یعنی این تیم ملی بدون بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی باید به جام ملت های آسیا برود؛ آن هم یک کلام ختم کلام با توقع قهرمانی در آسیا!

۴- شما با این شرایط چگونه می خواهید ادامه بدهید آقای کی روش؟ اگر مسولیت تیم ملی را دوباره قبول کنید در واقع این شرایط غیر منطقی و انتظارات بی دلیل را پذیرفته اید. اینجا خانه آخر است آقای کی روش؛ راه فرار ندارد...

* این مطلب در ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ در صفحه ۲ روزنامه خبر ورزشی منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =