۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
زنان و مادران منشاء تکامل اجتماع هستند

شهردار کرج گفت: زنان و مادران منشاء تکامل اجتماع هستند و مسئولیت های سنگینی را برعهده دارند که با سرافرازی، عزت و اقتدار به آن ها جامه عمل می پوشانند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در مراسم بزرگداشت مقام زن که در نمازخانه شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک این ایام مبارک گفت: بانوان همیشه در تمام عرصه ها از جمله اجتماعی و فرهنگی به موفقیت های بسیاری دست یافتند و هر بار با اقتدار بیشتر در این عرصه ها گام بر می دارند.

شهردار کرج با بیان اینکه در دین اسلام کیفیت بر کمیت غالب است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) زندگی کوتاهی داشتند که با مروری بر آن می توان درس ها و عبرت های بسیاری از زندگی ایشان گرفت.

دکتر نصیری افزود: ائمه اطهار(ع) مدت کوتاهی زندگی کردند اما در همان مدت نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده و درس های بسیاری به شیعیان دادند که می توان آن ها را در تاریخ مشاهده کرد.

وی عنوان کرد: تاریخ و بنیان شهادت و دفاع از حق با شهادت امام حسین (ع) در کربلا به اوج خود رسید بنابراین پرچم داری حق و اسلام به عنوان یک رسالت، وظیفه اصلی شیعیان است.

شهردار کرج تاکید کرد: لازم است مسئولیت ها و نقش هایی که به عهده گرفته ایم را به خود یادآوری کرده و تذکر دهیم تا در این امر به شکوفایی و پیشرفت دست یابیم.

دکتر نصیری یادآور شد: حضور طولانی مدت در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و نظایر آن ارزش محسوب نمی شود بلکه اجرای کار با کیفیت و در راه خدا و حق حرکت کردن، اصل مهمی است که حضرت زهرا (س) به ما آموخت.

وی اظهار داشت: تنها افرادی می توانند ادعای زندگی صحیح و شایسته ای داشته باشند که از ایجاد فرصت برای فرصت طلبان بپرهیزند.

شهردار کرج در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود زندگی چند روزه خود را به صورتی نمایش دهیم که بتوانیم در آخرت از آن دفاع کرده و پاسخگوی خداوند متعال باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =