برقراری پروازهای فوق العاده نوروزی از فرودگاه شیراز

«خبر جنوب» نوشت: مدیر کل فرودگاه های فارس از برقراری پروازهای فوق العاده نوروزی در 10 مسیر هوایی از فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد .

رضا بدیعی فرد با بیان اینکه پروازهای فوقالعاده نوروزی از سوی 8 شرکت هواپیمایی داخلی و 6 شرکت هواپیمایی خارجی انجام می شود، گفت: این پروازها در مسیر داخلی تهران، مشهد، تبریز ،کیش و اصفهان می باشد که این پروازها تا 15 فروردین ماه 97 ادامه دارد و در مجموع به 184 پرواز می رسد.
به گفته وی پروازهای فوق العاده خارجی در ایام نوروز نیز به مقصد های نجف ،آدنا، استانبول ،تفلیس و ایروان می باشد که به 25 پرواز در این ایام می رسد.
مدیر کل فرودگاه های فارس همچنین از پهن شدن سفره هفت سین 97 در فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد و گفت: در ایام نوروز موسیقی سنتی در این فرودگاه اجرا خواهد شد اما برنامه تحویل سال نو با رعایت شأن شهادت امام هادی(ع)برگزار می شود .
بدیعی فرد همچنین افزود: نخستین پرواز داخلی ورودی به شیراز بعد از تحویل سال نو در ساعت 19 و 50 دقیقه روز سه شنبه 29 اسفند ماه برقرار می شود که در مسیر ساری به شیراز می باشد.
مدیر کل فرودگاههای فارس در ادامه افزود: نخستین پرواز ورودی خارجی در سال جدید نیز از استانبول می باشد که در ساعت یک و 30 دقیقه روز چهارشنبه اول فرودین ماه 97 انجام میشود.
بدیعی فرد همچنین به آماده سازی و ساماندهی فضای سبز و نورپردازی محیطی فرودگاه شیراز برای نوروز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته غرفه های كودك و فرهنگی ویژه معرفی جاذبههای تاریخی وگردشگری شهر شیراز و فارس در فرودگاه راهاندازی شده است که هدف از این اقدام آشناسازی مسافران از بدو ورود به شیراز با این جاذبه ها است.
مدیر کل فرودگاههای فارس در ادامه اضافه کرد: با تفاهم نامه ای که بین شرکت فرودگاه ها و سازمان میراث فرهنگی منعقد شده قرار است آداب و رسوم عشایری در فرودگاههای سراسر کشور معرفی گردد که در این حوزه نیز امیدواریم این رسوم اصیل و کهن در فرودگاه شیراز نیز به نمایش درآید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =