حمله تند اشکان دژاگه به خبرنگاری که لیگ ایران را محل استراحت خواند!

بازیکن تراکتورسازی پس از 5روز به سوالات عجیب خبرنگاری که پس از بازی با استقلال او را متعجب کرد پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از دیدار استقلال و تراکتورسازی که اولین بازی اشکان دژاگه در لیگ برتر ایران بود، یک خبرنگار از او پرسید: برای استراحت به لیگ ایران آمدی؟ این سوال که دژاگه را حسابی متعجب کرد با پاسخ او روبه‌رو شد که: مگر شما فوتبال بازی کردید که می گویید لیگ ایران در مقایسه با لیگ انگلیس محل استراحت است؟ 

حالا و پس از گذشت چند روز از آن اتفاق اشکان دژاگه در پستی اینستاگرامی به این سوال واکنش تندی داشته است. او دراین باره نوشت: 

زمانی که خبرنگار بعد از بازی به این سختی از من می پرسد آقای دژاگه به لیگ ایران برای استراحت آمدید؟ آیا این بی احترامی نیست؟ این سوال یک بی احترامی به لیگ ایران، به تمام بازیکنان ایرانی و به فدراسیون فوتبال ایران و حتی به بقیه خبرنگاران عزیز است. 

به شما می گویم دقیقا منظور خبرنگار از این سوال چه بود. که سطح لیگ ایران آنقدر بد است که من برای استراحت به اینجا آمدم. و این واقعا درد دارد. الان من یک سوال دارم. آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می کنم و ممکن است مردم تتوهای من را ببینند که ایشان این سوال را می پرسند؟

من یک چیز در زندگی از پدر و مادرم یاد گرفتم که به هر آدمی و هر قانونی در این دنیا احترام بگذارم. و این بار هم احترام می گذارم!! و باور کنید حتی من را قوی تر هم می کند. یک نکته را هم فراموش نکنید؛ من هر دقیقه که در زمین فوتبال عرق می ریزم به عشق این پرچم است. لطفا الان هم بگذارید من تمرکز کنم روی کارم و بگذارید فوتبال بازی کنم.

ممنون

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =