الگوی مناسب یعنی این سوپراستار جوان فوتبال ایران!

علیرضا جهانبخش با همه هم نسل هایش در فوتبال فرق دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش این روزها افتخار بین المللی فوتبال ایران است. یک ستاره درخشان که تازه دیشب اولین هت تریک زندگی اش را هم انجام داده است. آنچه اما این پسر را متفاوت از همه هم نسلانش حتی در همین تیم ملی می کند ، رفتارهایش است. او را مقایسه کنید با دوستان صمیمی اش یعنی سردار ، سعید عزت اللهی ، طارمی ، رامین رضاییان و بچه های جوان دیگر تیم ملی. 

نه از امروز که در همه این 4 سالی که در صف اول فوتبال ایران بوده و بازی ملی انجام داده است. علیرضا هر روز یک گام رو به جلو برداشته و حتی هنوز هم خیلی ها اعتقاد دارند اگر 4 سال قبل کی روش به او بیشتر در جام جهانی بازی داده ، بود شرایط بهتری برای تیم رقم می خورد. یکی از این خیلی ها هم دستیار سرشناس پرتغالی کی روش ، اولیویرا بود که قبل از جام جهانی گذشته از کنار تیم رفت.

جهانبخش این روزها در فوتبال هلند خوش می درخشد و ون بروم سرمربی تیمش درباره او گفته:«این پسر فوق العاده است. یک بچه خوب ، متمدن و عالی . برای اینکه در تابستان برای پیشرفت از پیش مان برود ، نگران مان نمی کند چون او باید پیشرفت کند.»

و جالب تر اینکه بعد از رسیدن به رکورد 17 گل در یک فصل برای آلکمار ، علیرضا خیلی متواضعانه خدا را شکر کرده و از نعمت پدر و مادر گفته است. او همان الگویی است که ما باید ترویجش کنیم. یک جوان امروزی معتقد و بدون حاشیه. پسری که می تواند در جام جهانی برای مان رویاسازی کند و فوتبالیستی که تابستان بعد از تماشایش در لیگ ایتالیا لذت ببریم.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =