شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی در کوچه شمس به عنوان یکی از پرترددترین کوچه های شهر به اتمام رسیده و درحال حاضر قابل بهره برداری برای شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ساماندهی کوچه شمس به لحاظ کاهش ترافیک، کف سازی مناسب و اصلاح بصری در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر این عملیات به نحو احسن اجرا شده و فعالیت های عمرانی آن به اتمام رسیده است.

لطف‌اللهیان ضمن تشکر از همکاری و تعامل پزشکان شهر در اصلاح تابلوهای کوچه شمس بیان کرد: حرکت خودجوش پزشکان اردبیل در جمع آوری اغتشاشات بصری قابل تقدیر است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این کوچه با زیباترین سنگفرش کف سازی شده و آماده بهره برداری برای شهروندان است ادامه داد: عملیات عمرانی در شهر کاملا واضح و در دید عموم شهروندان است، چراکه تمام اهتمام مجموعه شهرداری اردبیل اتمام پروژه‌های عمرانی در شهر است.

وی همچنی گفت: هیچ گونه ابهامی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی نیست و چنانچه لازم باشد اطلاعات کافی به منظور نظارت در روند پروژه‌های عمرانی به شورا ارسال خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر پروژه‌های متعدد عمرانی و فرهنگی در حال اجرا است، مجموعه مدیریت شهری فرصتی برای ورود به مسائل حاشیه ای ندارد چرا که منافع شهر و شهروندان در اولویت قرار دارد.

لطف اللهیان افزود: ضروری است رفتارها و اقدامات ما در همه حوزه‌ها به نفع شهر و شهروندان باشد چرا که با حاشیه‌سازی و برخی اظهارات نسنجیده نمی‌توان در فضای خدمت‌رسانی به مردم خدشه و خللی وارد کرد.

حمید لطف اللهیان

وی همچنین ادامه داد: مجموعه شهرداری به دور از مسایل حاشیه‌ای اصلی‌ترین وظیفه و رسالت خود را ارائه خدمات به مردم هدفگذاری کرده و ما یقین داریم با همراهی تمامی اعضای شورای شهر تلاش می‌کنیم تا در چارچوب قانون و وظایف و اختیاراتی که داریم در خدمت شهروندان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =