سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ، 58 ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سمنان رضا علی اصغری با اشاره به این که از آغاز سال جاری تا به حال، 37 دستگاه پست هوائی بهینه سازی شده بیان داشت: طرح اصلاح شش ایستگاه زمینی توزیع برق در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان برق اجرائی شده است.

رضا علی اصغری

وی با بیان این که هفت هزار و 500متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی در استان احداث گردیده گفت: طرح بهسازی 11 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق ، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی با ابراز این که 208 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در زمان قید شده ، بهسازی 477 سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

وی به طرح توسعه 10 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف هوائی در جهت تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید اشاره نمود و تصریح کرد: 14 هزار و 600 متر از شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی نیز به منظور پایداری شبکه و ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی ، بهینه سازی گردیده است.

مهندس علی اصغری همچنین با عنوان این که یک هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف زمینی از آغاز سال 97 تا زمان حاضر دایر گردیده افزود: در راستای اجرایی نمودن طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ 31میلیارد و 204 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: هم اینک بالغ بر 371 هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره مند می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =