کلنگ‌زنی ساختمان پست پایش کنترل گروهان مرزی بیله‌سوار

کلنگ ساختمان پست پایش کنترل گروهان مرزی بیله سوار با هزینه ای بالغ بر 3میلیارد تومان صبح امروز با حضور مسئولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در مراسم کلنگ زنی این ساختمان با بیان اینکه ساختمان پست پایش کنترل گروهان مرزی بیله سوار در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع وبا زیربنای 1128 متر در دو طبقه احداث خواهد شد، گفت: برای ساخت وتجهیز این ساختمان 3میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که از این میزان 1 میلیارد تومان برای محوطه سازی و 2 میلیارد تومان دیگر نیز برای احداث ساختمان هزینه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:با زحمات شبانه روزی نیروهای پرتلاش راهداری این ساختمان تا سال اینده به بهره برداری می رسد.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان با اشاره به اینکه جابجایی وترانزیت کالا در پایانه مرزی بیله سوار عادی وروان است افزود:در شش ماهه امسال بیش از 169 هزار و 688 تن کالا توسط 7 هزار و 455 دستگاه کامیون از این پایانه به کشورهای هدف صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 125 درصد افزایش داشته است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از واردات بیش از ده هزارتن کالا در این مدت توسط 501 دستگاه کامیون از طریق پایانه مرزی بیله سوار به کشور خبردادو اظهار کرد:در 6 ماهه امسال بیش از 228 هزار و 666 تن کالا توسط 9 هزار و 477 دستگاه کامیون از این پایانه ترانزیت شده اند که در مقایسه باسال قبل 21 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل عمده کالاهای ترانزیت شده ورودی وخروجی از این پایانه را گازوئیل ،بنزین،گندم،سیمان،فرش،آب معدنی وام دی اف برشمرد.

عضو شورای ترافیک استان با اشاره به امکانات مطلوب پایانه مرزی بیله سوار گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 33 هزار دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده اند که امسال این میزان نسبت به سال قبل 51درصد افزایش یافته است.

رحمتی سهم رانندگان اتوبوس را بیش از هزار و 3 00دستگاه و رانندگان سواری را نیز 12 هزاردستگاه عنوان کرد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در شش ماهه نخست سال از تردد بیش از 677 هزار نفر مسافر ازطریق پایانه مرزی بیله سوار خبردادو بیان کرد: روزانه بطور متوسط 3 هزار و 640 نفر از این پایانه جابه جا می شوند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34درصد افزایش نشان میدهد.

در ادامه این مراسم فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز با تبریک هفته ناجا از زحمات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قدردانی کرد وگفت:در جهت خدمات رسانی به مردم وبویژه اتباع خارجی مرزبانان، با بصیرت و آگاهی هرچه تمام شبانه روز درحال تلاش هستند.

علی رحمتی

سردار حسینی احداث ساختمان پست پایش کنترل گروهان مرزی بیه سوار را از مصوبات مهم شورای امنیت کشور دانست وگفت:علاوه بر مرزبانی درجه یک استان خوزستان مرزبانی استان اردبیل نیز در شهرستان بیله سوار جزوه مرزهای درجه یک مرزی در کشوربشمار میاید.

وی از امنیت پایدار وکامل در مرزهای استان خبرداد و بر افزایش گیت های بازرسی درجهت خدمت به زائران اتباع خارجی اربعین حسینی تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل و امام جمعه شهرستان بیله سوار نیز در سخنان جداگانه ای با قدردانی از تلاش های راهداران سختکوش ومرزبانان خستگی ناپذیر برتوسعه همه جانبه این شهرستان و خدمت بی منت به مردم ولایی بیله سواردر زمینه های مختلف تاکید کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =