ایسنا نوشت: رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری 9 نفر از اعضای باند کپی کارت‌های بانکی در کرج، تهران و قزوین خبر داد و گفت: این افراد با اجاره یک دکه در مسیر گذر مسافران از استان البرز اقدام به کپی کارت‌های بانکی می‌کردند و از این طریق حدود دو میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ محمد اقبالی در نشست خبری امروز دوشنبه 23 مهرماه گفت: اخیراً 9 نفر از اعضای یک باند کپی کارت‌های بانکی به وسیله دستگاه اسکیمر دستگیر شدند.

وی افزود: در ابتدا یک زن و شوهر با اجاره یک دکه در یکی از شهرستان‌های استان البرز که البته با هویت جعلی اجاره شده بود و همچنین اجاره یک دستگاه پوز با عنوان فروش نیازهای مردم به خصوص در ایام عید و در مسیر گذر از استان البرز، کارت‌های بانکی مشتریان را کپی و رمزهای آنها را نیز یادداشت می‌کردند.

اقبالی ادامه داد: این افراد با همین شیوه و به صورت باندی کار خود را در کرج، تهران و قزوین پیگیری کرده بودند؛ پلیس 9 نفر از اعضای این باند را دستگیر و 2 میلیارد تومان از اموال 120 شاکی این پرونده که از سراسر کشور بودند را زنده کرد.

وی افزود: بخشی از اعضای این باند در کشور ترکیه به سر می‌برند که لازم است با همکاری اینترپل مقدمات دستگیری آنان را فراهم کنیم.

 

 

۴۵۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =