به گزارش خبرآنلاین، تجربه خرید بهعنوان ایدهای نوین برای اکانتهای معروف تجاری رفتهرفته رنگ و بوی واقعیتر به خود گرفته و حالا پس از فیدبک خوب کاربران پس از دیدن استوری برندهای معروف، مدیران اینستاگرام تصمیم گرفتهاند تا ایده خرید مستقیم از طریق استوری را توسعه دهند. {لینک}
نظرسنجی اخیر توسط اینستاگرام نشان داد کاربران علاقه دارند تا محصولات جدید برندهای معروف را از طریق استوری دنبال کنند و قرار دادن لینک بهصورت استیکر مشوق خوبی برای تجاریسازی برند است.
بیش از 300 میلیون کاربر بهصورت روزانه به استوریهای مختلف سر میزنند و معرفی و قرار دادن محصولات جدید از طریق استوری میتواند گرایش جدید برای خرید تلقی شود.
5656
نظر شما