بارش کم‌سابقه باران مردم مشگین‌شهر را غافل‌گیر کرد

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین‌شهر از آغاز ارزیابی میزان خسارت سیلاب مشگین‌شهر خبر داد و گفت: بارش کم‌سابقه باران در آخرین روز از فصل تابستان باعث غافلگیری همشهریان و مسافران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، اکبر صمدی اظهار کرد: روز گذشته بارش شدید باران در بخش‌های مختلف مشگین‌شهر باعث جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف از جمله مسیر «قوتورسویی»؛ «شابیل» و بزرگراه مشگین‌شهر به اردبیل شده و خسارت چندین خودروی در حال عبور از مسیر را نیز سبب شده است.

وی افزود: با جاری شدن سیلاب در سطح منطقه مشگین‌شهر و حضور مسئولان ستاد بحران و نیروهای امدادی در بزرگراه مشگین‌شهر به اردبیل عوامل امدادی به منظور بازگشایی مسیر و کمک رسانی به گرفتار شدگان در سیلاب و دلجویی از آنان وارد عمل شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: برآورد خسارت اولیه از این سیلاب انجام پذیرفته و برای اعلام آمار دقیق خسارت‌های وارد شده منتظر تأیید نهایی کارشناسان هستیم.

سیلاب

صمدی با اشاره به اینکه در آخرین روز از فصل تابستان بارش ناگهانی باران باعث غافلگیری همشهریان و مسافران شد، افزود: آبگرفتگی مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر پیامدهای سیلاب مشگین‌شهر بود که به دنبال آن عوامل فعال در ستاد مدیریت بحران حسب وظیفه برای کمک به مردم و برطرف‌سازی مشکلات حاصل از آبگرفتگی وارد عمل شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =