فدراسیون فوتبال ونزوئلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست اعلام کرده نمی خواهد در تاریخ 29 آبان در تهران مقابل تیم ملی به میدان برود.

به گزارش فارس، درحالی که از مدت ها قبل از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که در تاریخ 29 آبان تیم ملی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهد رفت اما 5 روزی است که این فدراسیون در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ارسال کرده زیر قول و قرارش زده و اعلام کرده ترجیح می دهد به جای بازی در تهران در یک کشور دیگری این مسابقه تدارکاتی برگزار شود.

صرف نظر از اینکه چه اتفاقاتی در نحوه توافق و قرارداد بین فدراسیون فوتبال و فدراسیونی که قرار است تیم ملی کشورش مقابل ایران بازی کند رخ می دهد که به راحتی با یک نامه برنامه های تیم ملی را زیر سوال می برند و خواستار تغییر در چگونگی اجرای آن می شوند باید پرسید اصلا قرارداد رسمی در کار است که فدراسیون فوتبال در صورت عدم اجرایی شدن این بازی بتواند خسارت لازم را از فدراسیون مذکور بگیرد؟

فدراسیون ونزوئلا اگر نخواهد که در تاریخ توافق شده که از روزهای فیفا است مقابل تیم ملی به میدان برود فدراسیون فوتبال یا باید تن به برگزاری این بازی در کشور دیگر بدهد که این مسئله مستلزم هزینه و رایزنی های دیگر برای برگزاری این بازی است و در شرایطی هم هست که تیم ملی چهار روز قبل از آن یک بازی دیگر در تهران دارد و برگزاری و جابه جایی بازیکنان تیم ملی به کشور دیگر دردسرهای دیگری برای فدراسیون فوتبال دارد از سویی راه دیگری که برای فدراسیون باقی می ماند فسخ قرارداد با ونزوئلا و رایزنی برای برگزاری بازی با یک تیم دیگر است که باز هم با شرایط سختی که پیش روی مسئولان فدراسیون است و نشان داده ایم برای پیدا کردن حریف تدارکاتی ضعف هایی داریم این راه هم از کارهای سخت برای سئول نشین ها است.

در واقع باید گفت اگر بازی با ونزوئلا منتفی شد باید یک دغدغه به نگرانی های کی روش اضافه کرد و این مرد پرتغالی در شرایطی که تا همین حالا هم از شرایط آماده سازی تیم ملی خیلی راضی نیست باید به فکر راهی برای این معضل باشد.

باید منتظر شد و دید با بازگشت کی روش از پرتغال که احتمالا 10 آبان باشد فدراسیون فوتبال چه تمهدیداتی برای این مشکل تازه به وجود ‌آمده می کند و اصلا می تواند کاری کند که انجام یک بازی تدارکاتی برای تیم ملی تبدیل به بحران نشود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =