ایسنا نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به جمع‌آوری 47 متکدی خارجی گفت: این متکدیان پس از تشکیل پرونده و ساماندهی، به اردوگاهی تحت نظر اداره‌کل اتباع بیگانه استانداری خوزستان، منتقل می‌شوند و سپس به خارج از مرزها انتقال خواهند یافت.

احمد سراج با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در اهواز اظهار کرد: صبح روز گذشته (14 مردادماه) با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، سه خانه محل اسکان اتباع خارجی شناسایی شد که با اقدام ضربتی، 47 نفر متکدی خارجی از این محل‌ها جمع‌آوری شدند.

گدای خارجی
وی افزود: این متکدیان خارجی پس از جمع‌آوری به سامان‌سرای شکوفا منتقل شده و پس از تشکیل پرونده و ساماندهی، به اردوگاهی تحت نظر اداره‌کل اتباع بیگانه استانداری خوزستان، منتقل می‌شوند و سپس به خارج از مرزها انتقال خواهند یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در خصوص جمع آوری متکدیان داخلی تصریح کرد: برای جمع‌آوری متکدیان داخلی که اغلب نیازمند نیز نیستند، به همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط نیاز داریم.

وی اظهار کرد: گاهی هنگام جمع‌آوری متکدیان می‌بینیم که در جیب یک فرد متکدی 20 میلیون تومان پول وجود دارد.

سراج با بیان اینکه وجود متکدیان و معتادان متجاهر چهره شهر را زشت می‌کند، بیان کرد: اگر در خوزستان و اهواز نیز مانند سایر کلان‌شهرها دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند، قطعا شهری عاری از متکدیان و معتادان متجاهر خواهیم داشت.

231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =