رئیس هیات انجمن های ورزشی استان با اشاره به تمرینات آماده سازی تیم 15 نفره راگبی استان گفت: این تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور، تمرینات منظم و فشرده ای را دنبال می کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهدی سلاطی افزود: تیم 15 نفره راگبی استان در حال حاضر با همراهی و همدلی دست اندرکاران و بازیکنان این تیم و همچنین مساعدت های اداره ورزش و جوانان برای استفاده از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی ، شرایط مناسبی برای کسب آمادگی جهت مسابقات کشوری دارد.

وی ادامه داد: برای استفاده تیم 15 نفره راگبی استان از زمین چمن نیز صحبت هایی با اداره ورزش و جوانان صورت گرفته که خوشبختانه قول مساعد برای استفاده از زمین چمن ورزشگاه طی هفته های آتی را به ما داده اند.

تلاش به جهت کسب عناوین شایسته

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان تصریح کرد: در سال 95 که میزبان مسابقات کشوری در خرم آباد بودیم مقام دوم را کسب کردیم و امسال نیز تلاش خواهیم کرد که عنوان شایسته ای کسب نماییم.

سلاطی یادآور شد: بازیکنان تیم 15 نفره راگبی استان از بهترین باریکنان شهرستان های استان از جمله خرم آباد،کوهدشت،بیرانشهر ، چگنی ،الشتر و ...هستند.

ارم انجمنهای ورزشی
رئیس کمیته راگبی استان نیز در خصوص تمرینات تیم 15 نفره راگبی استان گفت: این تیم خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور( انتخابی تیم ملی) که در مهر ماه سال جاری برگزار می شود، آماده می کند.

 

فرشاد صفرزاده افزود: تیم 15 نفره راگبی استان از بازیکنان مستعد و باسابقه ای تشکیل شده و از انسجام کافی برخوردار است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات این تیم 2بار در هفته انجام می شود که از هفته آتی به صورت فشرده و 4 روز در هفته برگزار می شود.

راه اندازی تیم 15 نفره راگبی بعداز چند سال

مربی و بازیکن تیم 15 نفره راگبی استان نیز در این زمینه گفت: خوشبختانه بعد از چندسال تیم 15 نفره راگبی استان راه اندازی شده و تمرینات تیم به 3 تا 4 روز در هفته افزایش می یابد.

محمد آذر پور که دارای مدرک بین المللی A مربیگری می باشد، افزود: امسال تیم صدر صد بومی داریم و تمرینات تیم به صورت منظم انجام می گیرد تا در مسابقات کشوری حضوری پر قدرت داشته باشیم.


وی ادامه داد: در خصوص بازیکن هم مشکلی در تیم وجود ندارد و تلاش ما هم برای حضور پرقدرت در رقابت های کشوری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =