۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
دندانپزشک قلابی در کرج به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت فردی که در قالب دندانپزشک و مامور ناجا اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد خبر داد. متهم به همراه مدارک کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داه شده است.

به گزارش خبر آنلاین  سرهنگ جواد صفایی اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری از کلانتری ۳۸ بنفشه به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده محرز شد که ۶ ماه پیش فردی با ارائه کارت شناسایی از سازمان نظام پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک در درمانگاه شبانه‌روزی وی اقدام به طبابت می‌کند تا این که با حجم انبوهی از بیماران معترض که از کار وی ناراضی بوده و مشکلات زیادی برایشان پیش آمده بود مواجه می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد شکات، نامبرده ضمن عدم پاسخگویی به تماسهایش، گوشی تلفن خود را خاموش کرده و دیگر به درمانگاه مراجعه نکرده و تا کنون هیچ گونه اطلاعی از وی در دست نیست.

صفایی گفت: با بررسی مشخصات متهم و استعلام از سازمان نظام پزشکی مشخص شد که مدرک نظام پزشکی وی جعلی است و با جعل مدارک متعدد پزشکی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی که مدرک دندانپزشکی دارد از یک سال گذشته، اقدام به اجاره مطب و یا درمانگاه کرده و بیماران را اغفال می‌کند.

وی افزود: با توجه به این که متهم هیچ آدرسی از خود برجای نگذاشته بود تحقیقات تکمیلی جهت یافتن ردی از وی در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات تکمیلی و پیگیری‌های شبانه روزی، محل اختفای متهم در یکی از مناطق کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی مهرهای پزشکی، کارت شناسایی، تعداد زیادی کارت شناسایی کلینیک دندانپزشکی، کارت شناسایی مامور ناجا، برگه‌های گواهی استراحت پزشکی و وسایل دندانپزشکی کشف شد.
به گفته صفایی ، متهم به همراه مدارک کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =