مدیر تیم ملی امید می‌گوید برنامه ریزی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شده است.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری خبرآنلاین، حمید استیلی در حاشیه تمرین تیم‌ ‌ملی امید، اظهار کرد:در اردویی که داریم قرار بود فردا (سه‌شنبه) ‌بازیکنان را مرخص کنیم زیرا از طرفی به خاطر این که باشگاه‌هایی از جمله استقلال و پرسپولیس با ما تماس می‌گیرند که بازیکنانشان را نیاز دارند به همین خاطر تصمیم گرفتیم پس از تمرین صبح بازیکنان را در اختیار باشگاه‌هایشان قرار دهیم که برنامه خوبی برای فیفا دی داریم که می‌خواهیم به عمان برویم و در آنجا تمرینات خوبی داشته باشیم. در روزهای آخر فیفا دی ماه بعد قرار است با عمان بازی کنیم و تلاش می‌کنیم یک تیم به ایران بیاوریم و با آنها نیز بازی کنیم تا اسفند ماه که بازی‌های مقدماتی‌مان آغاز می‌شود برنامه‌ریزی کرده‌ایم در فیفا دی بعدی هم به قطر برویم و اردوی خوبی نیز در آن جا داشته باشیم.

او درباره کیفیت زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت هم گفت‌: آقای آزاد که مسئول هماهنگی تیم ما هستند با مدیر مجموعه پژوهشگاه تماس گرفتند و چون هیچ تیمی در این جا تمرین نمی‌کرد به اینجا آمدیم که تمریناتمان را پیگیری کنیم. کیفیت زمین وقتی خوب باشد کیفیت تمرینات هم خوب خواهد بود و بازیکنان خوب بازی خواهند کرد. فکر می‌کنم از این بعد هم زمین خوبی خواهیم داشت و هم بازی‌های دوستانه برای تیم در نظر گرفته شده است.

او ادامه‌ داد: از آن روزی که کار را آغاز کرده‌ایم بالغ بر ۲۰۰ بازیکن را دیده‌ایم. قطعا بازیکنی که مستعد باشد به تیم ما دعوت می‌شود، همان طور که امروز سه لژیونر را دعوت کرده‌ایم. اینها هم کیفیت را بالا می‌برند و هم انگیزه‌ای خواهد بود تا دیگران تلاش کنند لژیونر شوند. ما زمانی که در جاکارتا بازی کردیم عراق و چین، دو، سه بازیکن ما را می‌خواستند چرا که وقتی بازی‌های بین‌المللی انجام می‌دهیم، بازیکنان دیده می‌شوند. بازیکنان ما هم عجله نکردند چون زمان کافی دارند تا تیم‌های دیگر آنها را ببینند. زمانی کار برایمان سخت می‌شود که قرار باشد از بین این بازیکنان نفرات نهایی را انتخاب کنیم چون واقعا بازیکنان خوبی در اختیار داریم. در این زمینه هم کادر فنی غربال لازم را انجام خواهد داد.

استیلی درباره حاشیه پیرامون محمد آقاجانپور و مطلبی که در یکی از صفحات مجازی منتشر کرده بود هم گفت‌: الان موضوع را توضیح دادند و گفتند که این صفحه اصلا برای این بازیکن نبوده است. قرار بر این شده که حتما به پلیس فتا شکایت کنند چون اصلا این صفحه برای این بازیکن نبوده است. این بازیکن بسیار سلامت و خوب است و خودش هم گفته که این صفحه برای او نیست.

استیلی درباره این مسائل مطرح شده در پیرامون استفاده تیم ملی امید از ساختمان "پک" گفت‌: طبق جلسه‌ای که با آقای تاج داشتیم درباره این موضوع صحبت کردیم و قرار بر این شد که هر زمان نیاز داشتیم نامه رسمی بنویسیم تا پک را در اختیار ما بگذارند زیرا پک برای همه تیم‌های ملی است. قطعا تیم‌ ‌ملی بزرگسالان در اولویت خواهد بود و بعد امید و جوانان و نوجوانان و همین طور فوتسال و بانوان خواهند بود. همه رده‌ها می‌توانند از پک استفاده کنند. این موضوع باید مدیریت شود که تداخل ایجاد نشود. این موضوع مستلزم این است که همه طور کار کنیم که به هم آسیب و ضربه‌ای وارد نکنیم.

او درباره این که کارلوس کی‌روش اعلام کرده در دفتر من به روی استیلی باز است، گفت‌: ما همه زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و همیشه تعامل را از روز اول داشته‌ایم. هم من و هم آقای کرانچار گفتیم اولویت تیم‌ ‌ملی بزرگسالان است زیرا این تیم باید در جام ملت‌های آسیا بازی کند. اگر ارتباط بین تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان وجود داشته باشد، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. حتی الان ما می‌توانستیم با تیم‌ ‌ملی یک بازی دوستانه داشته باشیم زیرا باید قبول کنیم این بازیکنان جوان، بازیکنان آینده هستند. همه ما ایرانی هستیم و تلاش می‌کنیم پرچم کشورمان بالا برود. برای بالا بودن پرچم، همه باید تلاش کنیم و وحدت و یکدلی وجود داشته باشد.

استیلی تصریح کرد: کادر فنی ما فوق‌العاده‌ و با رزومه است و کاملا با یکدیگر هماهنگ هستیم. امیدوارم همدلی ایجاد شود زیرا کادر فنی ما از بهترین‌هاست. کرانچار هم رزومه خیلی قدرتمندی دارد. آقای شاهرودی و بختیاری زاده هم بازیکنان تیم ملی بودند. شاخصه اصلی تیم ما اخلاق و رفتار است. این اخلاق و رفتار از من به بازیکنان منتقل می‌شود. بازیکنانی داشتیم که شرایط اخلاقی و رفتاری را رعایت نکردند و دیدید که آنها را کنار گذاشتیم. حتی بازیکنی که در جاکارتا مشکل ایجاد کرد را به تهران برگرداندیم. شاخص اصلی ما اخلاق و رفتار است.

 

256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =