تاکید استاندار سمنان بر رفتار مناسبت با گردشگران خارجی و تامین امنیت مسافران نوروزی

استاندار سمنان بر رفتار مناسب با گردشگران خارجی و تامین آسایش و امنیت مسافران نوروزی تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، "سید شهاب‌الدین چاووشی" امروز و در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت: خاطرات خوشی از استان و نحوه رفتار مناسب مردم استان سمنان باید در اذهان مسافران نوروزی ثبت شود.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم، فضیلت بزرگی است، افزود: اینکه از آرامش خود بگذریم و آسایش مردم را تامین کنیم، هنر بزرگی است.
چاووشی بر ارایه فرم‌های نظرسنجی در ورودی و خروجی استان به مسافران نوروزی، نظارت بر نرخ مراکز بین راهی، اعلام شماره پیامک برای بررسی نارضایتی‌های احتمالی و باز بودن مساجد و اماکن بین راهی در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: در مقابل نارضایتی مردم حساسیم و مسئولیت شرعی داریم.
وی افزود: برای بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر، بازدیدهای سرزده و در ساعات مختلف شبانه روز انجام می‌شود.
استاندار سمنان با تاکید بر ارائه خدمات همراه با نظم و انضباط، گفت: شبکه‌های اجتماعی نیز فضای شادمانی و نشاط را فراهم کنند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز گفت: بیش از یک هزار و 50 ساعت برنامه فرهنگی و آئینی در نقاط مختلف استان و در ایام نوروز اجرا می‌شود.
"محمد جهانشاهی" افزود: استان آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است و پیش‌بینی شده بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز در استان اقامت داشته باشند.
وی با اشاره به برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در 25 نقطه استان سمنان، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
مشاور اجرایی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه استان سمنان در تمام ایام سال شاهد عبور مسافران است، گفت: جلسات ستاد خدمات سفر باید در تمام ایام سال برگزار شود.
"حشمت ا... عسگری" خواستار زیباسازی ورودی شهرهای استان، پیش‌بینی جایگاه‌های سوخت سیار، رسیدگی به وضعیت مجتمع‌های بین راهی و سرویس‌‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی استان شد.
وی گفت: به مسافران نوروزی به محض ورود به استان باید پیامک خوشامدگویی به همراه لینک معرفی اپلیکیشن گردشگری و اطلاعات مورد نیاز گردشگران ارسال شود.
مشاور اجرایی استاندار سمنان بر افزایش تبلیغات برای معرفی استان تاکید کرد و افزود: محل‌های دائمی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در حاشیه جاده‌ها و در نقاط مختلف استان، جانمایی شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =