قتل زنی با چندین ضربه چاقو توسط زن همسایه

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: زنی با چندین ضربه چاقو، زن همسایه را به قتل رساند و جسد غرق به خون وی را در انباری خانه مخفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: زن میانسالی که به منزل همسایه خود در یکی از روستاهای توابع بخش قهاوند رفته بود با چند ضربه چاقوی زن همسایه به قتل رسید.

زن 52 ساله ای با اطلاع به فرزندانش راهی خانه همسایه می شود، ولی پس از تاخیر در بازگشت به منزل و مراجعه فرزندان وی به درب خانه همسایه و نگرفتن پاسخ مناسب با پلیس تماس گرفته می شود.

زن همسایه ابتدا از حضور این خانم در منزلش اظهار بی اطلاعی می کرد، ولی پس از حضور پلیس و ورود آنها به داخل منزل، جسد غرق به خون این زن نگون بخت از انباری این خانه کشف شد.

این زن قاتل مدعی است که از مراجعات مکرر زن همسایه برای گرفتن وسایل خانه و بازنگردان آن به ستوه آمده و نقشه قتل او را طراحی کرده است.

ابتدا چهار نفر در این رابطه دستگیر می شوند اما پس از انجام تحقیقات فنی توسط کارآگاهان پلیس و اعتراف این زن به قتل، 2 نفر آزاد شدند.

این زن پس از به قتل رساندن زن همسایه، موضوع را به برادر شوهر خود اطلاع داده و شواهد گویای این بوده که آنها منتظر تاریک شدن هوا برای جابجایی جسد بودند.

جسد این زن به پزشکی قانونی منتقل و پلیس آگاهی به دستور مقام قضایی به دنبال علت اصلی وقوع این قتل می باشد.

 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =