۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
الیکا عبدالرزاقی راهی کربلا می‌شود

تهیه‌کننده مجموعه «سرباز» از راهی شدن عوامل این سریال به کشور عراق برای ضبط برخی از قسمت‌ها خبر داد، «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و نویسندگی حمید نعمت‌الله در حال تصویربرداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده «سرباز» درباره روند تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی گفت: «به زودی برای ادامه ضبط این مجموعه که مرداد ماه در محله ستارخان تهران کلید خورده است به همراه عوامل راهی کشور عراق و کربلا می‌شویم.»

او ادامه داد: «بخشی از مجموعه در تهران و شصت درصد کار بیرون از تهران ضبط می‌شود. طبق فیلمنامه قسمت‌هایی از این مجموعه در کشور عراق و مراسم اربعین می‌گذرد به همین دلیل با عوامل راهی کربلا می شویم و ۲۰ روز در این کشور ضبط داریم و سپس به تهران باز می‌گردیم.»

شفیعی در مورد محتوای این مجموعه بیان کرد: ««سرباز» درباره سربازی است اما قرار نیست فقط به موضوع سربازی بپردازیم بلکه موضوع خدمت‌رسانی و ایثار در خدمت سربازی هم از همین عنوان نشأت می‌گیرد.»

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نگارش حمید نعمت‌الله و هادی مقدم دوست در حال تولید است.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

الیکا عبدالرزاقی در سریال سرباز

«سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت‌آموزی) است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی،‌ افسانه کمالی،‌ فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی از بازیگران این مجموعه هستند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =