۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

میزان نوشت: سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با گذشت ۲۰ روز از آغاز به کار سامانه اینترنتی ثبت نام متقاضیان وام ۵ میلیون تومانی، ۱۹۷ هزار و ۹۹۳ نفر درخواست خود را ثبت کردند.

محمدرضا افشار اظهار داشت: با آغاز به کار سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین در سال ۹۷ و با گذشت ۲۰ روز، در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، تا کنون ۱۹۷ هزار و ۹۹۳ نفر تقاضای خود را در این سامانه ثبت کردند.

افشار اظهار کرد: براساس گزارش شرکت طراحی و مهندسی بهور وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان‌های تهران با ۳۱ هزار و ۱۰۹ نفر، فارس با ۱۵ هزار و ۳۷۵ نفر، اصفهان با ۱۴ هزار و ۳۸۳ نفر، خراسان رضوی با ۱۳هزار و ۹۵۳ نفر، و گیلان با ۱۱ هزار و ۵۹۱ نفر است.

صندوق بازنشستگی

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: همچنین استان‌های خراسان شمالی با یک هزار و ۴۱۵ نفر، قم با یک هزار و ۷۰۷ نفر، هرمزگان با یک هزار و ۷۹۵ نفر، چهار محال و بختیاری با یک هزار و ۹۴۶ نفر و ایلام با دو هزار و ۸۳ نفر کمترین آمار ثبت نام وام ضروری را به خود اختصاص دادند.

افشار یادآور شد: ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، از اول شهریور ماه همزمان با هفته دولت به مدت یک ماه ۳۱ شهریور در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز شده که در صورت افزایش تعداد متقاضیان نسبت به تعداد تسهیلات ارائه شده، پرداخت وام به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد.

امسال، ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با همکاری بانک صادرات ایران، با کارمزد ۴ درصد در قالب وام ۵ میلیون تومانی در ۱۲ مرحله به ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت وام ضروری، ۳۶ ماهه است.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =