مهر نوشت: صندوق توسعه ملی در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار به کارآفرینانی که دارای طرح توجیهی هستند، سقف تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله ارایه می دهد.

محمد شیخ حسینی با تاکید بر اینکه به طور قطع وزارت کار حامی زنان سرپرست خانوار خواهد بود، گفت: از مسئولان درخواست می کنم در زمینه های مختلف از نیاز تولیدکنندگان و کارآفرینان مطلع شوند؛ چراکه می توانند در جهت حل آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان و دستگاه های اجراکننده متولی می توانند، در حوزه تسهیلات بانکی و حمایت های دولتی دلگرمی خوبی برای تولیدکنندگان و تولیدات آنها باشند.

پول و یارانه

وی افزود: بانک یک رسالت اجتماعی داریم و این در حالی است که تولیدکنندگان توانسته اند از تسهیلات ارزان قیمت ما در حوزه اشتغال پایدار روستایی و فراگیر استفاده کنند.

شیخ حسینی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی در حوزه اعتبارت برای اشتغال فراگیر و روستایی در کنار تولیدکنندگان است، گفت: ما در کنار کارآفرینانی که در حوزه زنان سرپرست خانوار به خصوص در حوزه مشاغل خانگی طرح ها و پروژه های توجیهی دارند، هستیم.

وی با بیان اینکه این بانک در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه خوبی ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات به اعضای هر نفر ۲۰ میلیون تومان به صورت بازپرداخت ۵ ساله است که می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =