فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت : ماموران در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک شرور برای ایجاد درگیری با مردم و برهم زدن نظم عمومی در شهرکرد، این فرد را با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری احضار کردند و پس از توجیه وی متعهد شد از هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت آمیز خودداری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سيد روح الله موسوي" افزود اين فرد شرور برخلاف تعهد انجام شده، حين برگزاری مراسم عزاداري و ازدحام جمعيت با در دست داشتن يك قبضه قمه به طرف مردم و ماموران حاضر در محل حمله ور شد. پلیس برای جلوگيري از هرگونه حادثه ناگوار ابتدا با رعايت قانون به كارگيري سلاح اقدام به شليك هوایي كرد.

موسوی ادامه داد  : ماموران با توجه به اینکه فرد شرور به هشدارهاي پي در پي آنها توجهی نکرد به ناچار وی را از ناحيه پاي چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از دستگيري تحت الحفظ به بيمارستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت : ماموران با بررسي انجام شده دریافتند متهم داراي 47 فقره سابقه شرارت است که از آن جمله می توان به مشاركت داشتن وی در آتش سوزي زندان شهركرد در سال 1394 و مرگ 11 زنداني اشاره کرد.

سرهنگ موسوي در پايان با اشاره به مردم از اقدام مقتدرانه و به موقع پليس اظهار رضايت کردند.

شرور سابقه دار توسط پليس شهركرد زمینگیر شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =