فارس نوشت: شرکت تجارت الکترونیک ثامن که براساس اعلام رئیس اتحادیه طلا و جواهر هیچگاه مجوزی از این اتحادیه نداشته است، پس از دو سال فعالیت امروز اعلام ورشکستگی کرد.

شرکت تجارت الکترونیک ثامن که به سکه ثامن معروف شد از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده و حتی در سایت خود نشان ثبت مرکز تجارت الکترونیک (زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت) را داشته است، در روزهای اخیر به یکباره از بازپرداخت پول مشتریان سرمایه‌گذار خود سر باز زد.

در همین راستا، برخی مخاطبان در تماس با خبرگزاری، از توقف فعالیت این شرکت و نتیجه نامعلوم سرمایه‌گذاری خود در این شرکت خبر دادند.

سکه

پس از آن، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه ای برای فعالیت ندارد.

همچنین رئیس پلیس فتا درخصوص فعالیت این شرکت گفت: پرونده شرکت تجارت الکترونیک ثامن یا همان «سکه ثامن» در مراحل تحقیقات اولیه خود بوده و چند نفر شاکی هم دارد. اگر فردی شکایتی دراین خصوص دارد باید در دادسرای جرایم رایانه‌ای شکایت خود را مطرح کند تا پرونده آنها برای رسیدگی در دستور کار قرار گیرد.

بعد از این خبرها، شرکت تجارت الکترونیک ثامن در اطلاعیه‌ای اعلام ورشکستگی کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیرمجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و.........به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتورفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف را ثبت درخواست نمایند. کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند.

در حالی این شرکت از نظر اتحادیه طلا و جواهر غیرمجاز اعلام می‌شود که از شروع فعالیت آن دو سال می‌گذرد و در تمام این مدت هیچ اقدامی برای جلوگیری از فعالیت این شرکت انجام نشده است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    لطفا سایت سکه ثامن را ببینید شماره موتور از اتحادیه طلا و جواهر .... نوشته دارد چرا اتحادیه بعد از ورشکستگی میگوید مجوز ندارد .... خیلی مشکوک است مثل صندوق های اعتباری که بعد از ورشکستگی غیر مجاز شدند
  • بی نام RO ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    هر جا سخن از اعتماد است نام ثامن بخوبی می‌درخشد
  • بی نام RO ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    جناب آقای اتحادیه، اگر ایشان مجوز نداشته چرا تبلیغات اینترنتی در سایت معروف مربوط به شما داشت؟ یا حتی همین سایت خبرآنلاین و سایر همیاران دیگر منجمله فارس ، ایسنا، برنامه نود، هواپیمایی آسمان و و و ؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    کلا توی ایران باید از هر موسسه مالی فرار کرد.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    چرا همه کلاهبردارها از اسامی اسلامی و دینی استفاده میکنند ؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    چه بخور بخوره
  • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    چه راحن پولهای مردم را هاپولی میکنن و یه بدبخت را با نقشه سیبل میکنن
  • احمدی A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    0 0
    بهترین روش کلاهبرداری این شده که افرادی به اسم شرکت وبانک و پیش فروش خودرو و .......... دارایی های مردم را متقلبانه جذب نموده وبالا می کشند وسپس اعلام می نمایند ورشکست شده اند نهایتش اینه که دو سال بروند زندان وقس الی اخر .
  • علی A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    0 0
    متاسفیم