۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

چند وقت پیش بود که متوجه شدیم هوآوی خود را برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشوی خود در رقابت با سامسونگ آماده می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ مدت‌هاست روی گلکسی F کار می‌کند و چندبار طرح و نقشه خود را عوض کرده و اخیراً نیز اعلام کرد برخی از فناوری‌های به‌کاررفته در گوشی مذکور را در نوامبر امسال رونمایی می‌کند.{لینک}

کمپانی کره‌ای احتمالاً دوست ندارد سازنده چینی تهدیدی برایش در بازار باشد اما مدیر اجرایی هوآوی در مصاحبه با سایت خبری آلمانی Die Welt از گوشی جدید سخن گفت.

وی به این مجله در پاسخ به سؤال خبرنگار درباره آینده ابداعات در دنیای موبایل گفت: "چرا شما هنوز از کامپیوتر استفاده می‌کنید؟ شاید به این خاطر که نمایشگر موبایل کوچک است.اما ما این رویه را تغییر خواهیم داد با این استراتژی که می‌توان نمایشگر را تا کرد!"

مدیر هوآوی دون ذکر جزییات افزود: شما لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید و با فناوری 5G و هوش مصنوعی که سال آینده روی گوشی‌های هوآوی به‌طور کامل مستقر خواهند شد، شاهد یک گوشی تاشو خواهید بود. گوشی هوشمند نقش مهمی در زندگی کاربران بازی می‌کند و هوش مصنوعی کامل‌تر خواهد شد.

هوش مصنوعی امکانات بیشتری را در بخش دوربین به ارمغان می‌آورد و با ایجاد واقعیت مجازی و ترجمه واقعی و هم‌زمان نقش بیشتری را ایفا خواهد کرد.

وی از پلتفرم Kirin 980 به‌عنوان تراشه فوق پیشرفته یادکرد که امکانات جدید روی آن به‌راحتی محاسبه و پردازش می‌شود و نقش 5G پررنگ شده و داده‌ها در محیط کلود با زبان‌های مختلف و با سرعت بسیار بالا پردازش می‌شود.

16 اکتبر روز رونمایی از میت 20 پرو هوآوی است و بهترین زمان برای شنیدن جزییات جدید درباره گوشی هوشمند تاشو!

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =