دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با دختران شین‌آبادی / ملاقات پزشک آلمانی با دانش‌آموزان

استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با دختران شین‌آباد بر لزوم حل مشکلات آنها و اعزام به خارج کشور با توجه به قول وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در دیدار با دختران شین آبادی و خانواده های آنان با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد گفـت: این حادثه تلخ، تمامی کشور را تحت تاثیر خود قرار داد و از تمامی کشور پیگیر این حادثه و روند درمان دختران دانش آموز این مدرسه بودند.

وی به ملاقات خود با وزیر آموزش و پرورش و پیگیری روند درمان دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

شهریاری اظهار کرد : پیگیر روند درمان دختران شین آبادی هستیم و امیدواریم امکانات خوبی به این عزیزان داده شود .

استاندار آذربایجان غربی گفت: در بازدیدی که از مدرسه شین اباد داشتم متاسفانه تراکم دانش آموزان در این مدرسه زیاد بود و انشالله تلاش می کنیم یک مجتمع آموزشی خوب در شین اباد احداث کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش پیگیر مشکلات و روند درمان دختران شین آبادی هست و ما همراه این عزیزان هستیم .

محمدی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۵ میلیارد ریال برای درمان دختران شین ابادی هزینه شده است و برای سال اینده نیز ۶ میلیارد ریال برای حل برخی از مشکلات این عزیزان هزینه می شود.

رسول خضری نماینده سردشت و پیرانشهر هم در کانال خود اظهار کرد در راستای پیگیری سریع درمان دختران شین‌آبادی، یک پزشک متخصص جراحی زیبایی ایرانی مقیم آلمان به ارومیه سفر کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =