اولین مدال کشتی جهانی بر گردن بانویی از استان چهارمحال وبختیاری

تیم ملی کشتی ایران بامدال طلای فاطمه نیکبخت ومربیگری مریم حسینی ازبانوان چهارمحال وبختیاری،در تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک لبنان به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان  ، اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان روز گذشته با حضور کشتی گیرانی از 10 کشور ایران، ارمنستان، سوریه، گرجستان، مصر، عراق، قرقیزستان، لبنان، اوکراین و ایتالیا در سالن امیل لحود شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار شد و در پایان تیم 6 نفره ایران با 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به کار خود پایان داد.

فاطمه نیکبخت بانوی کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری در وزن 60 کیلوگرم با ارائه نمایشی زیبا موفق شد با نتیجه 11 بر 4 نانسی ماتراجی از سوریه را شکست دهد و در دور دوم نیز 4 بر 1 تیونا جانداگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت ملی پوش ایران در مبارزه پایانی نیز اولا عبداله از عراق را شکست داد تا مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

لازم به ذکر است هدایت این تیم در اولین تورنمنت بین المللی لبنان را سیده مریم حسینی از چهارمحال و بختیاری برعهده داشت.
در پایان این رقابت‌ها تیم ایران با امتیاز 99 قهرمان اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک شد.

تیم های عراق و سوریه نیز با 83 و 67 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. مصر، اوکراین، گرجستان، ایتالیا، ارمنستان، لبنان و قرقیزستان نیز عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

اولین مدال کشتی جهانی بر گردن بانویی از استان چهارمحال وبختیاری

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =